Tältä palstalta olen kyllä saanut hyvää tietoa. Lieksassa on siis samaa monokulttuuria kuin koko Euroopassa nykyään. Olen tiputtanut Lieksan suunnittelemistani kesän matkailukohteista ja vien rasistirahani jonnekin muualle.
Tämä on hyvä palsta.
6
179
Vastaukset
- Pie.Ras.ry
Etkö tule rass weekelle
- Sääootp-a
Mitkä rahasi? Sulla oo rahaa ollu koskaan muuten kun unissas.
ῳῳῳῳῳῳῳῳOtsikko on ihan hyvä, mutta varsinainen teksti hyvin ymmärtämätön, kantaa ottamaton ja täysin perseestä, suomeksi sanottuna. Tietoa kannattaa tulkita eri tavoin. Raha joka ei liiku, sitä ei Lieksa kaipaa, ei varsinkaan ymmärtämätöntä rahaa.
Lieksa palstan rasismi ja suvaitsevaisuus on loppujen lopuksi tosielämään verrattuna kuin pukki jouluna. Joko on lahjoja, tai sitten ei. Repikää nyt sitten siitä;)Lystihavukka kirjoitti:
Otsikko on ihan hyvä, mutta varsinainen teksti hyvin ymmärtämätön, kantaa ottamaton ja täysin perseestä, suomeksi sanottuna. Tietoa kannattaa tulkita eri tavoin. Raha joka ei liiku, sitä ei Lieksa kaipaa, ei varsinkaan ymmärtämätöntä rahaa.
Lieksa palstan rasismi ja suvaitsevaisuus on loppujen lopuksi tosielämään verrattuna kuin pukki jouluna. Joko on lahjoja, tai sitten ei. Repikää nyt sitten siitä;)Ja aivan turha poisto oli tuo äskeinen. Liikaa siristelyä, sivistelyä, jopa Sipistelyä.
- lhijuhgiytfuffctt
Eihän kenenkään ole pakko tulla tai mennä sellaiseen paikkaan jonne ei halua? Minä en lähtisi oikein millää tuonne helsingin seutuville? Nyt lähden syyskuun alussa lappiin ruskaa katselemaan!
- EnMiekääTule
Nii, perkele!
Ei oo pakko jos ei taho!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917