leivänkyrsää ennennäkemättömän ruokapulan takia.
Ette ymmärrä että te kaikki vielä jonotatte
5
199
Vastaukset
- maa-Jussi
Mitäs te maajussit pidätte hyviä maita kesannolla. Miksi ette viljele ruokaa? Tuhansien järvien maassam myös vettä riittää kasteluun jos missä.
- namnamh
Ai tyhjän huutelijoille pitäisi leipää tuottaa. Eipä kiinnosta siinähän kidutte syön itse mitä tuotan.
- ulkolaista_aina
namnamh kirjoitti:
Ai tyhjän huutelijoille pitäisi leipää tuottaa. Eipä kiinnosta siinähän kidutte syön itse mitä tuotan.
Ei mua kiinnosta mitä sä teet. Ostan aina ulkolaista ruokaa ulkomailla ilman maataloustukia tuotettua ruokaa. Rukoilen joka ilta maataloustukien lopettamisen puolesta, siinäpä sitten mietitte mitä suuhunne laitatte.
- namnamh
ulkolaista_aina kirjoitti:
Ei mua kiinnosta mitä sä teet. Ostan aina ulkolaista ruokaa ulkomailla ilman maataloustukia tuotettua ruokaa. Rukoilen joka ilta maataloustukien lopettamisen puolesta, siinäpä sitten mietitte mitä suuhunne laitatte.
Hah hah paljonko enemmän haluat maksaa leivästä? Kai ymmärrät että sinua tuilla on tuettu köyhä.
- MonSantonorjiaoommekohta
Ja pula tulee olemaan globaali - KIITOS ilmastomanipulaation.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316099- 345573
- 293144
- 342514
- 442427
- 152168
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697