S60, 170t km onko paljon

AutonOstajaN

Onko S60 D4 moottorille vielä mikään iso määrä jos mittarissa on 170t km? Auto ei ole kovin montaa vuotta vanha, mutta kilometrejä siis jo tuon verran...uskaltaako ostaa, vai onko vasta ns. "sisään ajettu"?

Onko jotain mitä pitäisi huomioida koeajon yhteydessä?

5

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VolvoRunkkari

Mitään ikuisia nuo volvon koneet eivät ole, mutta kyllä tuollainen alle 200.000km on vielä sisänajoa. Huoltamalla sitä moottoria pitäsi ajaa vielä samanverran lisää helposti.

• AutonOstajaN

Kiitti vastauksesta. Autoa ei ole tarkoitus pitää lopun ikää eli vain muutama vuosi, joten taitaa riittää hyvin mun käyttöön siksi aikaa.

• eikäRuostu

Vahva kone jos huollot on tehty kirjan mukaan.

• Ei noin meluisaa autoa kannata ostaa kuin kuulovammaisen.

• nuukaerkki

500 000 kn kestää mainiosti, huoletonta ajoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe