Neuvoja kun saan kulmasoudussa sadalla kilolla kympin mutta ei tunnu selässä. 40 kiloa on raja kun tuntuu selässä sen jälkeen menee käsille ja takareisille ja alaselälle.
Teenkö 40 kilolla vaan?
Selkä ei kasva
4
186
Vastaukset
- Kjjkkjkj
oisko Tekniikassa korjattavaa? Kokeile makuusoutua...
- pljuj
Natuilla ei ole selkää muutenkaan.
Cbb bodareiden eliitti Hulkki ja Peter, molemmilla kaksi kultaa overalissa eikä selkää kummallakaan.
Turhaa sellaista hinkata mitä ei ole. - MarjikselleBanaania
Voi olla, että välityksesi kulmasoutuun on huonot. Silloin fakta on vain se, että tilalle pitää etsiä joku toinen liike. Ei mikään liike ole välttämätön. Jos se ei sovi itselle niin pitää etsiä ne liikkeet jotka sopii. Vaikka Mikä Nyyssölä sanoisi, että joku liike on maailman paras niin se voi toimia sille, mutta ei välttämättä jollekin toiselle. Loppujen lopuksi tämä on aika yksinkertaista, kun ei turhaan tee tästä liian monimutkaista, kun vähän itse ajattelee, eikö?
- kylläirttoo
Vastasit itse kysymykseen.
Teet tietty sillä 40kg.
Klassinen tapaus kun heikko lihas jää paitsioon kun painot kasvaa. Todella yleinen ongelma.
Monilla mavessa sama juttu. Pikku painoilla selkä pysyy suorana ja nosto tehdään jaloilla.
Kun painoa lisätään niin heikot jalat nousee ensin ja sitten itse veto tehdään selällä.
Ja kas kummaa, selkä vaivoja tulee ja haukutaan mave alaselän tuhoajaksi.
Kulmasoudussa leveä ote, yläkroppa lattian suuntaisesti, kädet liikkuu suoraan ylös päin niin että tanko osuu tissien kohdalle, ensin lavat yhteen sitten kädet vetää tangon ylös, 1 sekunnin pito ylhäällä. Alas lasku 2 sekunttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982