Jes,täytin 16,voin ostaa lailisersi tupakkaa,jee vittu!
Tupakka
11
2538
Vastaukset
- -----
Joko asut jossain ulkomailla, missä ikäraja todella on 16 tai sitten olet idiootti...
- Tupakasta
http://www.silikonitieto.net/artikkeli_haku.phtml?arID=235&ID=27
Haluatteko olla saman näköisiä 28-vuotiaina kuin sen sivun alaosassa oleva Mauri?- heartagram6-6-6
no toi ei todelakaan ole 28 tai sit sitä kuvaa on muokattu :D
siis toi kuvahan on vaan läppä eikä mikään fakta tieto :D - A.Paskiainen
heartagram6-6-6 kirjoitti:
no toi ei todelakaan ole 28 tai sit sitä kuvaa on muokattu :D
siis toi kuvahan on vaan läppä eikä mikään fakta tieto :DJoo..Olisko "ihan kevyttä" provoo toi kuva..
- Jypytin.
Nykyään pitää olla 18v ennen ko itte saapi tupakkia ostella, että laitappa isi tai äiskä asialle niin eiköhän se siittä sitte!
sille ,joka ei vielä tupakoi ja meinaa tosissaan aloittaa poltaa askin päivässä ,samoin niille jotka nyt polttaa askin päivässä jo nyt tulee 1000€ vuoden päästä tulossa.Kiinnostaako ketään?? AJATELKAA EDES 10 vuodessa 10000€ !!!!!AI mitä pitäis tehdä? EI MITÄÄN MUUTA KUIN ET POLTA niin sulla on ne rahat säästyneet KANNATTAAKO???? MIETTIKÄÄ EDES!
- tupakoitsija
Mun mielestä lain pitäisi olla sellainen että alle 20 vuotiaat saisivat ostaa tupakkaa aivan vapaasti, mutta yli 20 vuotiailta kysyttäisiin paperit. Toisin sanoen yli 20 vuotiailta kiellettyä.
Tupakointi on niin tyhmää hommaa, että yli 20 vuotiaana pitäisi jo tajuta sen vaarat ja heiltä se pitäisi lailla kieltää. Itse olen yli 20 vuotias ja olisin aivan helvetin tyytyväinen jos koko paska kiellettäisiin lailla, kun muuten en pysty sitä lopettamaan "enää". - -M-
Ah, itse poltan vaan, jos suututtaa ja vituttaa niin kovaa, että muuten löisin jotakuta, on rööki sentään sitä fiksumpaa!
- hupsahtanut
Niin no, sit ku sul on keuhkosyöpä ni voit miettiä et onneks et kuiteskaa vetäny turpiin ketään... eli jos mä olisin sä en tekis kumpaakaa. aattele mitkä rahat säästäisit. pääset etelään niillä rahoilla mitkä menee tupakkaan. itte oon koht 16v. tytön tyllerö enkä oo polttanu vielä yhtään tupakkaa.
- että kuinka sen nyt sanoisin
hupsahtanut kirjoitti:
Niin no, sit ku sul on keuhkosyöpä ni voit miettiä et onneks et kuiteskaa vetäny turpiin ketään... eli jos mä olisin sä en tekis kumpaakaa. aattele mitkä rahat säästäisit. pääset etelään niillä rahoilla mitkä menee tupakkaan. itte oon koht 16v. tytön tyllerö enkä oo polttanu vielä yhtään tupakkaa.
olet nynny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271