Hei! Olen suorittanut Open water diving kurssin alle vuosi sitten suomeksi ja olen olen lähdössä filippiineille marraskuussa. Ajattelin jos kävisin suorittamassa AWD kurssin siellä englannin kielellä. Englanti on pienissä määrin hallussa, mutta ihan kaikki sukellus sanat ei toki.
Onko AWD kurrissa sitä moni sivuista opetustekstuuria tai lopputenttiä kuten OWD:ssä? Vai onko se vain nämä pari pakollista ja muutama vaihtoehtoinen sukellus? Sukellus on teknisesti hyvässä hallussa, mutta teoreettinen kielimuuri mietityttää. Auttakaa alkajaa! :)
AWD kurssi englanniksi. Vaikeaa?
Sukeltaja
1
158
Vastaukset
- trilobiitti
Käy AOWD teoriat Suomessa ja sukellukset Filippiineillä niin kieliongelmat eivät ole yhtä suuria. Kun saat teorian suomeksi, ymmärrät myös mitä sukelluksien aika tehdään ja tavoitellaan.
Suosittelen myös deeppikurssia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315999- 345483
- 293094
- 342474
- 442347
- 372128
- 152108
- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696