Nyt on valitettavasti käynyt niin, että Evijärveläiset itse mollaavat oman kuntansa kerta toisensa jälkeen julkisesti (esim. Järviseudun Sanomat). Saatiin hyvä tie (Kaustisentie), mutta eipä kelvannut pyöräilijöille. Käsittääkseni tie tehtiin kasvaneelle ajoneuvoliikenteelle. Hyvin vaikea on tien tekijöiden tietää, että siinä on kova pyöräliikenne (onko oikeasti?), he eivät taida olla selvännäkijöitä eli siis tehtiinkö asia heille selväksi ETUKÄTEEN ja varmistettiinko se? Elämä on opettanut, että ei kaikki tapahdu aina yhdellä sanomisella.
Toinen asia on tämä Evijärven ympäristö. Mietin juttua lukiessani, että eikö tällaisia asioita pystytä hoitamaan Evijärven sisällä vai onko tässä kuitenkin kyseessä jonkinlainen henkilösota? Olen aina ajatellut, että jos jokin asia on hullusti, otetaan yhteyttä siihen tahoon joka asioista päättää/hoitaa.
Täällä myös hautausmaata haukutaan. Onhan se helppoa huudella, mutta mitä konkreettista on asian eteen tehty? Onko oltu yhteyksissä seurakuntaan? Entä nimien keruu asian puolesta? Yhtäkkiä ajatellen ei mikään pikku homma muuttaa nurmeksi, mutta kaikkihan on mahdollista.
Valitettavasti annatte lähikunnille negatiivisen kuvan kunnastanne ja sen asukkaista.
Yrittäkää saada enemmän niitä positiivisia asioita esille.
Haloo Evijärveläiset!
9
673
Vastaukset
- Virheetkorjataanvaitoive
Haloo? Vai mollaa omaa kuntaa, kun tuodaan nimenomaan esille puutteet liikenneturvallisuudessa! Keskityppä nyt itse asiaan ja mieti, mitä olisi voitu tehdä toisin!Tärinäura jätetty pois, niin tilanne aivan toinen! Virheet olisi syytä korjata ja olen kuullut, että sillä rintamalla jotain tapahtuu!!
- Lehdenluin
Evijärvellä voi olla toivoa, jos kunnanhallitus vaihtuu ja nyt vallassa olevat töppäilijät alkavat tekemään sitä, mitä osaavat. Se tosin ei ole tiedossa, mitä osaavat. Kunnanhallituksessa istuvat kyky-kepu-puolueen jäsenet ovat täysin onnettomia päättäjiksi.
Evijärven kunnalle nauravat jo kaikki. Kuinka tuollainen porukka on voitu valita kunnanhallitukseen? Todennäköisesti asialliset kykenevät kuntalaiset eivät ole kiinnostuneita siivoamaan nykyisten roskapesää.
Mielenkiinnolla ja kauhulla saa lukea lehtiä, että mitä siellä taas on töppäilty. Ja uutisia näyttää riittävän töppäilyistä loputtomasti. - tietämättömyyttäkaikki
Mikä on tärinäuran merkitys? Olisitko niin ystävällinen "virheetkorjataanvaitoive" ja kertoisit sen minulle, kun minä luulin, että se on osa liikenneturvallisuutta. Mutta sekö onkin VAARAKSI liikenteelle? Olen pahoillani, jos sain jonkun suivaantumaan väärän tietoni johdosta. Oikaiseppa nyt minun tietämystäni. Kiitos etukäteen.
- tärrrisyttttäää
Haastattelututkimus:
https://julkaisut.liikennevirasto.fi/pdf2/4000608-v-taristavat_tiemerkinnat.pdf - tärinääää
tietämättömyyttäkaikki kirjoitti:
Mikä on tärinäuran merkitys? Olisitko niin ystävällinen "virheetkorjataanvaitoive" ja kertoisit sen minulle, kun minä luulin, että se on osa liikenneturvallisuutta. Mutta sekö onkin VAARAKSI liikenteelle? Olen pahoillani, jos sain jonkun suivaantumaan väärän tietoni johdosta. Oikaiseppa nyt minun tietämystäni. Kiitos etukäteen.
Ilmeisesti kuulut niihin henkilöihin, jotka luulevat, että tiet on vain autoja varten. Mennääpä sitten vaikka siihen, että autoilijat nukkuvat entistä vähemmän, tärinät herättää, kaiteet suojaa, kaistavahdit piipittää..jne! Mitä vielä. Ajakaa järkevästi, oikeaa NOPEUTTA, NUKKUKAA, KUNNON RENKAAT AUTOON, KÄNNYKÄT POIS JNE.
Juppolallit vaan rellestää ja vetää hanskaan kaupan penkillä
- Bongaus
Antti Kurvinen keskustasta on nähty Evijärvellä.
- Jukkisss
Kävi varmaan sanomassa kunnankepuille että lopettakaa töppäileminen, kun KEPU:n maine on muutoinkin jo aivan kuralla ja kannatuskäyrät pohjamudissa.
- Pohjaanpalanu
Kävi sanomassa metsurille, että kattila palo pohjaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624133Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372443- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840