Kellään muulla kokemusta? Siis aivan täysin pikimusta mies, mitä teen? T. Huolestunut kansalainen
Appiukkona nokikeppi
7
1070
Vastaukset
- Mitä.pitäis
Mitä olet tähän mennessä tehnyt? Jatka.
- etsiUusi
Ei tollasta kokemusta ole kellään muulla.
Miltähän tuokin tilanne tuntuisi?
Voin vaan kuvitella.
Onneksi mulla on ihan suomalainen tavallinen ukko. - kissakinkarkailee
onko hän siis Enoppi, eli eunukki?
- naiset.epävakaita
Mulla on vävynä nokikeppi. Tyttärellä ei olekaan asiaa enää mun taloon eikä pankkitilille. Onneksi otti miehensä nigerialaisen sukunimen, ettei enää saastuta minun nimeäni.
- Ole.yksin.vaan
Luuletko, että me hetkeäkään uskomme, että tyttärelläsi tähänkään asti on ollut pääsy pankkitilillesi.
Olet halveksinut jo ennen vävypojan ilmaantumistakin.
- Et.arvannut.vai
Entä aviopuolisosi? Eikö hän ole hiukan tärkeämpi? Etkö tavatessanne huomannut, että hänessä on vierasta verta? Mikä yllätys se appiukko muka oli?
- 745123
Tosi typerää. Et tee mitään hänhän on ihminen siinä missä sinäkin.
Tosin tää on feikkijuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727