Milloin päästään lopullisesti eroon tuosta mongertavasta läskikasasta? Aivan järkyttävä, kiroileva ja naisia halventava JUNTTI !
Jethro R tv:stä tuttu
10
237
Vastaukset
- burgeri
Se pitää itseään korkeassa arvossa ja tykkää äänestään..
- 45745757
Kova ottamaan kaljaa ja viinaa, naama punaisena aina ruudussa ähisee ja on olevinaan hassun hauska.
- TEnbuske
Se on kokoomuslainen, joten on jatkossa koko ajan esillä mediassa. Kiinni kuin täi paskassa.
- eijaksakattoa
Se puhuu sillai, että ottaa kovastikkin viinaa? Vähän niinkuin se hevirokkari Jouni Hynynen vai mikä se oli, Tuskimpa ottaa niinkuin pöpisee, turkulaiset on kovia höpisemään itsestään liikaa. Ja kiroilee koko ajan, eikö turun murre riitä?
- Liiansuuri
Järkyttävän kokoomuslainen herra hän on. Uhkaa tuhota vihoviimeisemmät köyhät. Ne jotka eivät töitä saa vaikka haluaisivat. Tuhoaa ne jotka ovat liian sairaita työskentelemään.
- RobertKinty
Suvakki-jetro eläköön omassa kuplassaan. Sallittakoon hälle edes se. Ei mulla muuta.
- Turkkune
Onk tää hoitoainet vai tulik mult sano turkkune suihkus.
- Kapitalismiteetättäätuot
Omanlaisensa kulkija,mutta onnistunut tekeen rahaa sillä,joten toiminut,ainakin toistaiseksi.
Kylläpä kateellisia nyt vituttaa. Pankaa sontaluukku kiinni jos ette osaa vaihtaa kanavaa.
- JännänIsoPää
Suominaisen ihanne mies:kuvittele nainen tuo ähisemässä päälläsi hielle haisevana läskinä joka puhisee ja pihisee munahielle tuoksuvana....johan on kumma ellei natku kiihotu....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164