Miksi mies ei osta mitääm

Rosas44

Asun miehen kanssa kenellä on hieno talo ja paljon rahaa. olemme olleet yhdessä yli kaksi vuotta. Edellisen suhteen aikana mies maksoi kaiken mukaan lukien matkat ym. Minun kanssa on tosi tarkka; kaikki pitää maksaa puoliksi. Ruoat ,matkat ja vaatteet. Miksi näin. Olen yrittänyt kysyä. Aikaisempi nainen ostatti uuden talon, moottoripyörän ja uudet huonekalut ja Kanarian matkat. Minä pyysin uutta sohvaa niin mies huusi osta itse oma sohvasi ,

5

689

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapaampinaisena

Puhut ilmeisesti suomiukosta? Sitä se parisuhde suomiukon kanssa teettää. Ulkomaalaiselle miehelle naiset ovat prinsessoja ja mies antaa naiselle rahaa ja ostaa mitä nainen ikinä haluaakin. Naisen ei tarvitse osallistua perheen elatukseen vaan saa käyttää rahansa (jos käy töissä) mihin haluaa.

• romantiikkaaelämään

Säkö tunnet joka ikisen muslimin kun oikein ostositoumisista puhut? Muslimimies pitää naistaansa todellakin prinsessana mikä on musta todella ihanaa. Oon opettanut omille tytöillekin että ovat miehilleensä niitä prinsessoja kun taas mies herrasmiehenä kantaa raskaat kauppakassit, avaa oven, maksaa ostokset, ostaa lahjoja jne.

• Paljonmahdollista
        romantiikkaaelämään kirjoitti:

Säkö tunnet joka ikisen muslimin kun oikein ostositoumisista puhut? Muslimimies pitää naistaansa todellakin prinsessana mikä on musta todella ihanaa. Oon opettanut omille tytöillekin että ovat miehilleensä niitä prinsessoja kun taas mies herrasmiehenä kantaa raskaat kauppakassit, avaa oven, maksaa ostokset, ostaa lahjoja jne.

Onko kyseessä sossuyksinhuoltajia laiduntava musumies? Suomiukolla ei ole mahiksia tämmöiseen.

• Vitun_pihi

No jo on...asutte yhdessä ja pitää olla omat sohvat. Kai teillä on myös omat jääkaapit vai leikkaatteko myös kaiken puoliksi vaatteennekin?

• m35veee

Sun mies on tullut järkiinsä kun edellinen nainen käytti vain hyväkseen. Varmaan nainen pettikin kiitokseksi.
      Niin yksinkertaista logiikkaa, pitää nyt huolen ettei käy uudestaan, ei tarvitse ja halua enää elättiä :)

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      189
      4946
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      41
      2561
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2192
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1729
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1354
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1281
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1203
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1200
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      105
      959
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      117
      887
    Aihe