Asun miehen kanssa kenellä on hieno talo ja paljon rahaa. olemme olleet yhdessä yli kaksi vuotta. Edellisen suhteen aikana mies maksoi kaiken mukaan lukien matkat ym. Minun kanssa on tosi tarkka; kaikki pitää maksaa puoliksi. Ruoat ,matkat ja vaatteet. Miksi näin. Olen yrittänyt kysyä. Aikaisempi nainen ostatti uuden talon, moottoripyörän ja uudet huonekalut ja Kanarian matkat. Minä pyysin uutta sohvaa niin mies huusi osta itse oma sohvasi ,
Miksi mies ei osta mitääm
5
689
Vastaukset
- vapaampinaisena
Puhut ilmeisesti suomiukosta? Sitä se parisuhde suomiukon kanssa teettää. Ulkomaalaiselle miehelle naiset ovat prinsessoja ja mies antaa naiselle rahaa ja ostaa mitä nainen ikinä haluaakin. Naisen ei tarvitse osallistua perheen elatukseen vaan saa käyttää rahansa (jos käy töissä) mihin haluaa.
- romantiikkaaelämään
Säkö tunnet joka ikisen muslimin kun oikein ostositoumisista puhut? Muslimimies pitää naistaansa todellakin prinsessana mikä on musta todella ihanaa. Oon opettanut omille tytöillekin että ovat miehilleensä niitä prinsessoja kun taas mies herrasmiehenä kantaa raskaat kauppakassit, avaa oven, maksaa ostokset, ostaa lahjoja jne.
- Paljonmahdollista
romantiikkaaelämään kirjoitti:
Säkö tunnet joka ikisen muslimin kun oikein ostositoumisista puhut? Muslimimies pitää naistaansa todellakin prinsessana mikä on musta todella ihanaa. Oon opettanut omille tytöillekin että ovat miehilleensä niitä prinsessoja kun taas mies herrasmiehenä kantaa raskaat kauppakassit, avaa oven, maksaa ostokset, ostaa lahjoja jne.
Onko kyseessä sossuyksinhuoltajia laiduntava musumies? Suomiukolla ei ole mahiksia tämmöiseen.
- Vitun_pihi
No jo on...asutte yhdessä ja pitää olla omat sohvat. Kai teillä on myös omat jääkaapit vai leikkaatteko myös kaiken puoliksi vaatteennekin?
- m35veee
Sun mies on tullut järkiinsä kun edellinen nainen käytti vain hyväkseen. Varmaan nainen pettikin kiitokseksi.
Niin yksinkertaista logiikkaa, pitää nyt huolen ettei käy uudestaan, ei tarvitse ja halua enää elättiä :)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1894946Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä412561- 1562192
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161729- 821354
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241281Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321203Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451200Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.105959Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117887