Jos ostan Paraisilta Turkuun kertalipun, kauanko on vaihtoaika ja mikä on lipun hinta?
Linja-autolipun voimassaoloaika Turkuun?
5
234
Vastaukset
- Taralainen
Ei kannata tuollaisia miettiä: tärkeintä on, että pääset pois Paraisilta. Ja harkitse tarkkaan, kannattaako sinne palata enää koskaan.
- OlkaaVaruillanne
Olen samaa mieltä, mutta pysyn täällä sentähen että en päästä kaupungin virkamiehiä helpolla, vahdin tarkaan kaikkea heidän tekemisiään ja ilmiannan ja reklamoin julki kaiken epämääräisen toiminnan mitä huomaan.
- Qvidjalainen
OlkaaVaruillanne kirjoitti:
Olen samaa mieltä, mutta pysyn täällä sentähen että en päästä kaupungin virkamiehiä helpolla, vahdin tarkaan kaikkea heidän tekemisiään ja ilmiannan ja reklamoin julki kaiken epämääräisen toiminnan mitä huomaan.
Kunnioitettava asenne. Mutta varo, pääset mustalle listalle jos toimit omalla nimellä.
Vuosia sitten Paraisten silloinen suomenkielinen opetuspäällikkö huusi kunnanvirastossa järkyttyneenä: tämä talo vuotaa! Sen jälkeen hän kielsi toista viranhaltijaa tapaamasta ja keskustelemasta erästä kuntalaista ynnä muuta kiusaa. Joten pidä varasi, Paraisilla ei saa arvostella tsaaria. - täältä_pesee
Qvidjalainen kirjoitti:
Kunnioitettava asenne. Mutta varo, pääset mustalle listalle jos toimit omalla nimellä.
Vuosia sitten Paraisten silloinen suomenkielinen opetuspäällikkö huusi kunnanvirastossa järkyttyneenä: tämä talo vuotaa! Sen jälkeen hän kielsi toista viranhaltijaa tapaamasta ja keskustelemasta erästä kuntalaista ynnä muuta kiusaa. Joten pidä varasi, Paraisilla ei saa arvostella tsaaria.Minä olen ollut mustalla listalla jo vuosikymmenet mutta kun ei ole enää mitään menetettävää niin se homma sopii minulle oikein hyvin.
- tervemenoa
Jos kysyjä on vieläkin jumissa Paraisilla, niin tässä vastaukset. Lipulla ei ole mitään vaihtomahdollisuutta. Pääset tasan Turkuun asti, jonka jälkeen lippu on arvoton. Lippu maksaa nykyään 6,10 euroa.
Trevlig resa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336664- 356103
- 293394
- 452840
- 342624
- 152328
- 372168
- 162016
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons461882En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767