Tulkinta apua

Aloitelija

Eilen sain päivän korteiksi sauvojen 3 ja 4. Ne oli aika helppo tulkita -jonkunlainen kolmiodraama on meneillään ja asumisjärjestelyt hakusessa.
Tämän päivän kortit olivan maljojen ässä ja 7. En oikein osaa nyt tulkita niitä. Maljojen ässä viittaa onneen rakkaudessa -että pattitilanne purkaantuisi ja yhdistettynä eiliseen sauvojen neloseen ehkä parisuhteen asumisjärjestelytkin selkiytyisivät. Mutta 7 taas viittaa valinnan vaikeuteen, mitä tässä kohtaa ei pitäisi olla.
Neuvokaa aloittelijaa!

6

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvänäkin on helppo nähdä, että nuo kortit neuvovat sinua lopettamaan. Heti.

• Prööööööt

Pieraiset rajusti korttipakan lähellä ja kääntyvä kortti kertoo kaiken.

• Lydia_

Maljojen 7 kertoo vapautumaan harhoista, ja maljojen ässä olemaan elämän virrassa mukana.
      Yhdessä noitten sauvojen kanssa sinulla on yhteys elämään ja luonnollisuuteen, mutta kaikki valintasi eivät ole johtaneet oikeaan. Maljojen 7 voi varoittaa pettämisestä, irstaudesta, makeilusta ...

Enemmänkin siis sinun täytyisi ymmärtää kehen ja miksi luotat. Toimimaan niin kuin vaistosi kertovat, ja oppia erottelemaan eri ihmistyyppejä tai luonteenpiirteitä, siitä mitä omalta elämältäsi haluat.
      Elä myöskin itse kohtuudella, niin ympärillesikin tulee vähitellen enemmän tasapainoa sitä mukaa.

• jp68

Onko sinulla Crowley tai RWS tarot?

• Lydia_

Jos minulta olet kysynyt, niin eivät ole kummatkaan noista, siis ne joista itse katson.

• eikuPirkkalasta

Perkiöntie,Perkiöntie tietää tietää tietää viisviis tietää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6119
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5633
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2457
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2198
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe