Mikä tekee teidät onnelliseksi? Kuinka usein olet onnellinen? Jos laitat vielä oheen ikäsi ja sukupuolesi :-) kiitos!
Mikä tekee teidät onnelliseksi?
10
300
Vastaukset
- Nainenolen
Asenne.
Pienet asiat, kyky nauttia kauneudesta ym
Kiitollisuus.
Suuret asiat: ne ihmissuhteet, jotka toimivat.
Näihin kun keskittyy pilvien ja mörköjen sijaan. - NJC
Mies 22v
Naisen hymy ja läheisyys - Jaressikatoo
Pulloviinaa
- mies40v
Eipä enää mikään. Muutan kantaani jos todella tunnen itseni onnelliseksi, en vain näe mitää sellaista tapahtuvan.
- N41
Semmoiset jutut ☺️ kuten hänen huvittuneen hymynsä ajatteleminen..
- semmoinen
...Kun kohtaa jonkun oikeasti älykkään ja hauskan ihmisen (enkä tarkoita, että itse olisin)
- Koo-lta
En muista milloin olisin ollut onnellinen .. minulla on jatkuva tunne päällä, että ukkosmyrsky on jatkuvasti pään kohdalla.
⛈️☁️🌪️☁️🌧️ Onnellisuus on yliarvostettua. Löydän kuitenkin hyvää oloa joogasta, lenkkeilystä, musiikista, lähimmistä, höpöttelystä, elokuvista, päiväunista.. onnistumisista.
- hanapakkaus
Löysin ihan vahingossa jotain aivan ihanaa. Lyhyesti, siinä on onnellisuuteni syy.
- Omanonnensaseppä
Arvostan enemmän kiitollisuutta ja armollisuutta. Pieniä asioita; pehmeyttä, lempeyttä ja pientä vaivannäköä oman itsensä kehittämisessä. Ja siis puhun nyt itsestäni, en odota muiden tekevän mua onnelliseks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757