Nainen ajoi pyörällä samaan suuntaan kansani. Toisella puolella tietä. kurvasi keskellä katua olevalke suojatielle katsomatta. Ei ehtinyt ihan alle,kun toiselta polelta katua@
Mitä törppöjä?
nykypäivää
3
177
Vastaukset
- kehittyytälläsek
Autoilijat opettaa fillaristit röyhkeiksi.Tuntuu,että autot väistää aina.
- Minä_minä_minä
Ei näitä maailmanparantajia tarvitse kenenkään opettaa röyhkeiksi. Ovat sitä jo valmiiksi tyhmyyttään tai ylimielisyyttään.
- kessävika
Ei harvinaista. Tänäin nainen paahto fillarilla samanlailla ja vauhdilla vinosti suojatien yli. Oli sentää kypärä päässä. Sivuille katsomatta. Eikö kuolut valista? Koulujen kohdalla nähnyt, kun ryhmänä poljetaan suojatielle mitään varomatta. Autot aina väistänyt???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315959- 345463
- 293084
- 342464
- 442317
- 372128
- 152108
- 121711
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687