heippa kaikille!!!
voisitteko te antaa omia kokemuksia päihteiden käytöstä & juomisestanne..
Teen erikoista kyselyä & haluaisin saada hekilökohtaisia kokemuksia, jotta tietäisin mitä kirjoittaisin..
olkaa ystävällisiä ja kertokaa minulle.. en käytä tekstissäni nimiä ollenkaan!!!!
*ihan turvallista*
..mahdollisimman pian,, kiitos etukäteen!!..
Juominen & Päihteiden käyttö!!
4
364
Vastaukset
- janika
en suosittele että netistä pyydät tietoja sillä täällä voi kuka vaan kertoa mitä haluaa.mene mieluummin kyselemään jonnekkin ulos.tietenkin hekin voivat valehdella mutta luulisin että sieltä saa mieluummin rehellisiä vastauksia.tietenkin on täällä netissäkin niitä jotka ovat rehellisiä.joten en halua yleistää.
itselläni ei ole kokemusta kummastakaan sillä en juo ym...:)JANIKA kiva kuulla,että ON NIITÄ JÄRKEVIÄKIN NUORIA VIELÄ!! Jatka samaan malliin niin voit niillä säästyneillä rahoilla käydä joka vuosi vaikkä etelän lämmössä, sama koskee niitä jotka EI tupakoi.MIETTIKÄÄ EDES TÄTÄKIN VAIHTOEHTOA!!!!
- Jarski
Joo no kokemuksia juomisesta niii ei voi sanoa muuta ku kannattaa ottaa jos on jotki bileet tiedos. Mäyris bissee poistaa sopivasti estot ja pystyy bilettää kunnolla. ja naisille pystyy heittäää juttua sen verran enemmän ku selevinpäin muute. Tavaksi ei kannata ottaa mut aina silloin tällöin on hyvä vähä irroitella ja otella nii rentoutuu siinä.
- A.Paskiainen
Jos rentoutua haluat,niin sen mäyräkoiran jälkeen vielä spliffi huuleen..Ja välissäkin menee varmaan pari..=D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565640Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691812- 1141707
- 941546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos241464Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121291Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3341260Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3431242Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681235