Sellaisia katseita huomannut ;)
Oletkohan sinäkin vähän naisiinpäin?
24
1480
Vastaukset
- eitunteellinen
Hän ei ole koskaan haaveillut sellaisesta. Oikeasti on ollut niin ettei haaveile ihmissuhteisiin liittyen mitään. Ei ole sitä itse tunnistanut muuten kuin täällä ollessa. Se on outoa ja repivää koska "kerronta" muualla ei vastaa hänen tapaansa ajatella. Kulkiessaan hän ei odota näkevänsä ketään.
- Tervsyysflunssaine
Kai mä taidan vähän olla 😘
- Naisistapitäväjuu
Todellakin, naisethan on niin ihania. Varsinkin eräs! Oispa hänkin naisiin päin. Tai jos ei oo tähän mennessä ollutkaan niin voisin olla hänen eka (ja vika) naisensa <3
- olenbiiiiii
Hän olisi mun eka ja toivottavasti myös se vika nainen jos tunteemme kohtaisivat. Toivon ettei tämä olisi hänestä mitenkään outoa/hassua että hän juuri nämä suuret tunteet minussa herätti ;) <3
- Naisistapitäväjuu
olenbiiiiii kirjoitti:
Hän olisi mun eka ja toivottavasti myös se vika nainen jos tunteemme kohtaisivat. Toivon ettei tämä olisi hänestä mitenkään outoa/hassua että hän juuri nämä suuret tunteet minussa herätti ;) <3
Miksi se olisi hänestä outoa? tai saati hassua :D Sehän olisi kunnia ja imartelevaa :) <3
- olenbiiiii
No ei kai miksikään, kunhan höpöjä mietiskelen kipeänä täällä sängyn pohjalla maatessa ;) Olisihan se ihanaa jos hän noin ajattelisi :)
- Naisistaapitäväjuu
olenbiiiii kirjoitti:
No ei kai miksikään, kunhan höpöjä mietiskelen kipeänä täällä sängyn pohjalla maatessa ;) Olisihan se ihanaa jos hän noin ajattelisi :)
No itseasiassa tarkemmin ajateltuna taidan itsekin ajatella samoin, että ihastukseni pitäisi erittäin outona ja ehkä asiattomanakin, jos tietäisi tuntemuksistani.... senkin takia kynnys hyvin korkea mihinkään lähestymiseen. Vaikka kai se olisi outoa jos joku ajattelisi niin :D
- seeioolepakko
Mee lepakkoluolaas takaisin.
- Tunnetkosamoin
Jääkö mun katseesta jotain epäselväksi? Tunsin vetoa suhun jo ensinäkemältä. Uskon sen olevan molemminpuolista. Ensi viikolla nähdään taas.
- nukuhyvin
Hyvää viikonloppua :)
- lepakoille
iltamusaa..
https://youtu.be/pjtUdTDTAA0 - Itsekinihmeissään
En tiennyt olevani naisiinpäin ennen kuin tutustuin sinuun. Olet hurmaava ja katseesi vie jalat alta 😍
- Naisestamyöshurmaantunut
Kuinka hyvin olette tutustuneet? Ja tiedätkö hänen olevan naisiin päin? Tai oletettavasti tietenkin on, jos on katseellaan sinut hurmannut...
- Itsekinihmeissään
En edes tiedä hänen olevan kiinnostunut naisista, ehkä kaikki onkin vain minun mielikuvitukseni tuottamaa... Tapaamme ohimennen viikottain eli emme ole edes kovin hyvin tutustuneet toisiimme. Toivottavasti vähitellen opimme paremmin tuntemaan toisemme!
- Naisestamyöshurmaantunut
Itsekinihmeissään kirjoitti:
En edes tiedä hänen olevan kiinnostunut naisista, ehkä kaikki onkin vain minun mielikuvitukseni tuottamaa... Tapaamme ohimennen viikottain eli emme ole edes kovin hyvin tutustuneet toisiimme. Toivottavasti vähitellen opimme paremmin tuntemaan toisemme!
Missä tapaatte viikoittain? Varmasti vaistosi on oikeassa jos se on yllättänyt itsesikin...
Tapaan itsekin erästä näistä säännöllisesti, ohimennen. Olen jotenkin antanut itseni ihastua häneen todella, toisaalta hän on vaikeasti luettavissa. Katseesta sekin lähti, ja todella toivon saavani tutustua häneen paremmin. Saisinpa hurmattua hänet! <3 - itsekinihmeissään
Millä tavalla hän on vaikeasti luettavissa? Itse ainakin käyttäydyn täysin hölmösti kuin teini ihastukseni läsnäollessa… Oletko yrittänyt tutustua häneen lähemmin?
- NaisestaHurmaantunut
itsekinihmeissään kirjoitti:
Millä tavalla hän on vaikeasti luettavissa? Itse ainakin käyttäydyn täysin hölmösti kuin teini ihastukseni läsnäollessa… Oletko yrittänyt tutustua häneen lähemmin?
No, siis ei hän ainakaan mitenkään selkeästi näytä minun suuntaan olevan kallellaan vaikka joskus tiettyä lämpöä hänen katseessaan tai hymyssään olen huomaavinani.
En varsinaisesti ole yrittänyt tutustua. Sen verran, mitä siinä ympäristössä voi luontevasti lähestyä, olen tehnyt, mutta aika harvassa ne tilanteet on valitettavasti. Tai, on kai tämäkin tutustumisen yrittämistä :)
Mites teillä... millaisissa tilanteessa tapaatte? - NaisestaMyösHurmaantunut
itsekinihmeissään kirjoitti:
Niin ja miten teinikäyttäytymisesi ilmenee?😀
- Tunnetkosamoin
Tunnisteita?
- todellakin
Se mies ainakin on naisiinpäin.
- Jonkinverranainaollut
mut T nainen sai mut täysin sekaisin. Hän on uskomaton <3
- työstänsinuapois
minun ihastukseni nimi alkaa..S kirjaimella ;) tai tässä enää ihastumisesta kyse ole..jos olisi joku pikku ihastus niin olis mennyt ohi jo aikoja sitten unholaan saakka!
- Onneksienole
En ole, eikä ole huomannut katseita.
Kyllä. Ehdottomasti olen pilluun päin kallellani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2546937Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664464Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1393258- 1562342
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181880Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1711626Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311508- 821504
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391405Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1121077