Minun autooni yritettiin murtautua, poliisit kävi jälkiä katsomassa ja sanoivat että tekevät rikosilmoituksen asiasta. Ilmoitin vakuutusyhtiöön ja ne sanovat että asia menee eteenpäin sitten kun ne saavat rikosilmoituksen numeron. Olin siinä käsityksessä että he ovat itse yhteydessä poliisilaitokseen ja tiedustelevat asiaa sieltä. Nyt vakuutusyhtiö sanoi minulle että minun pitäisi (ilmeisesti) ilmoittaa tuo rikosilmoituksen numero itse. Olen poliisin nettisivuja katsonut mutta vieläkin on epäselvää että miten voin saada tietää tuon numeron kun en ole sitä itse ikinä nähnyt.
Mistä saan tietooni rikosilmoituksen numeron?
6
8659
Vastaukset
- gressfd
Kysymällä sitä ao. poliisilaitokselta.
https://www.poliisi.fi/yhteystiedot - jurrrrristi
Ihmeellistä, rikosilmoitus on asianomistajalle ilmainen, vakuutusyhtiölle vain maksua vastaan. Rikosilmoituksen voi noutaa tai tilata kyseiseltä poliisilaitokselta ja toimittaa se vakuutusyhtiölle.
- vm84
Vanha ketju mutta rekisteröitymällä pankkitunnuksilla Poliisin sivustolle ja siellä näet tekemäsi ilmoituksen ja asiatunnisteen.
- vm84
siis kirjautumalla ei rekisteröitymällä....LOL
- xxxxxxg
En tiennytkään, että pankkitunnuksilla voi katsella poliisin sivustolla poliisien tekemää rikosilmoitusta. Siitä varmaan jouhtuukin, että monien rikosten selvitysprosentit lähentelevät nollaa.
- Anonyymi
op tässä, tämän kirjoittamisen jälkeen poliisilaitokselta tulikin kirje kotiin missä oli se rikosilmoituksen numero. Eli jos jollekin muulle käy näin niin kyllä sieltä tulee paperi perässä. Tutkinta vain lopetettiin kun ei ollut todistajia tapauksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336204- 345693
- 293214
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727- 121721