Aloitin säännöllisen urheilun viime maaliskuussa ja vaikka tavoitteena ei ollut laihtuminen vaan hyvän fiiliksen saaminen niin totta kai painokin alkoi tippumaan ja kasvot kaventumaan myös. Olin siis hiukan ylipainoinen.
Kesällä kasvoni alkoivat taas pyöristymään vaikka liikuntatottumukset ja syöminen ovat pysyneet suht samoissa ja itse asiassa parantuneet entisestään.
Nyt kasvot ovat taas todella pyöreät ja surullisen kuuluisa kaksoisleuka on alkanut näkyä taas selvemmin vaikka muuten kropastani kiinteydyn ja laihdun yhä enemmän. Urheilen enemmän kuin keväällä/kesällä ja syön myös mielestäni aika lailla yhtä terveellisesti.
Juon vettä ehkä noin 2-2,5 litraa päivässä, teen kasvojumppaa, juon välillä vihreää teetä ja nukun kohotetusti.
Mistä tämä naaman pyöristyminen johtuu?
Tiedän, että maailmassa on isompia ongelmia ja itsellänikin on isompia ongelmia tällä hetkellä elämässä mutta haluan tietää mistä moinen johtuu joten kiitos jos joku vastaisi!!
Kasvojen turvotus
saispavastauksen
1
111
Vastaukset
- treenaakovemmin
Nesteet kertyvät päähän kesällä aikas monella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1784698Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä382522- 1562192
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161719- 811338
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241271Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321183Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451170Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117877