Hyvvee iltoo
Outtako nähneet vanahoo kunnon reesnevia, semmottia pyöreelamppusta iivanaa vielä liikenteessä ?
Ilimottakeepas tiällä jos niätte jotta ossoomme myö muut pysyvä sillon poissa paanalta.
Semmosta asijaa miulla tällä kertoo.
BREEZNEV 1200 L
4
176
Vastaukset
Siisti ja hyväkuntoinen Nappisilmä olisi varsin arvokas ja harvinainen, siksipä sitä ei Suomen teillä juuri enää näy.
parempi auto lada on kuin skoda.
- tiälläsitäkirijootettaan
Mulla olj kaks tommottia pyöreetuikkusta Iigoria. Aika karseita lootia ne olj. Ne ei osanneet kulukea suoraan , ei sitten ikinä. Molemmilla oli semmone ominaisuus, jotta nimismiehen kiharoissa ne keksi pistää takajarrut juntturiin. Joskus vuan toisen, esimerkiks liikennevaloissa. Tarkkana pit olla, jotta ei menny lepikkoon. Talavella iha karseita kulukuneuvoja. Onneks selevittiin henkissä ja suatiin tilalle Suappi. Kaikkee ne Vanjat o meitin päiän menoks tehneet, siis noita BräsZnevijä. En ennee niä painajaisia niistä, onneks.
- 1200KompiKupee
Mul on tämmöönen autotallis. Meleko harvinaainen.
https://www.is.fi/autot/art-2000000598136.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773