Mä en vaan jaksa tätä hoitoa. En mä oo valmis. Lihosin 8,5 kiloa. Painan 43,5kg/153cm, olin pakkohoidossa vähän päälle kuukauden. Vihaan miltä näytän nyt ja vihaan syödä paljon. Tahdon laihduttaa taas. Oli virhe hakeutua hoitoon ja voin huonommin kuin mitä ennen hoitoa. Vihaan tätä painon kyttäämista ja ruoasta puhumista sosiaalityöntekijän kanssa. Haluaisin laihtua vähintään 3kg mutta en uskalla kun pelottaa että heittävät takaisin pakkohoitoon jos laihdun vähänkin. Vihaan itseäni ja elämääni tällä hetkellä.
Onkohan mahdollista saada vaan hoito keskeytettyä? Olen kuitenkin nyt normaalipainoinen eli ajattelin sanoa vaan että hoito auttoi enkä tarvitse tämän enempää apua ja että otan kyllä yhteyttä jos oireilu alkaa taas.
Anoreksian hoidon keskeyttäminen?
4
196
Vastaukset
- Eitrolliakiitos
Huomattavan väsynyt trolli
- eihoitoakiitos
Häh? Mikä saa sut ajattelemaan että oon trolli? Mua oikeasti ahdistaa tää mun tilanne. Koen että näin juuri pakkohoidosta pois päässeenä en ihan noin vaan saa lopettaa tätä avohoitoa, pelkään että sitten hakevat kotoa sairaalaan.
- Kamalaa
Joo,
Älä välitä tuosta välittäjästä. Älä ahdistus hänestä. En käsitä, miksi olisit trolli.
Kokemuksesta voin sanoa (ihan sama tilanne), ettet pääse hoidosta mihinkään. Eikö sul oo muita kuin sosiaalityöntekijä? Ei psykiatrian sairaanhoitaja tapaa? Mul kyl on se. Yritin samaa, ei onnistu. Normaalipaino, mutta seuranta on vuosia. Pitää käydä juttelemassa ja punnituttamassa. Koska oon alaikäinen ei voi kieltäytyä. - eihoitoakiitos
Ei oo muita ku sosiaalityöntekijä, järjestävät mulle jotain aktivointisuunnitelmaa. Mulle ollaan aikaa järjestämässä lääkärille lokakuun lopussa. En tiiä onkoha mulla eri tilanne ku oon täysi-ikäinen... Toivottavasti. Tää hoito on iha täyttä paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1784698Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä382522- 1562192
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161719- 811338
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241271Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321183Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451170Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117877