HERRAN JESTAS

1977helmikuu

Poikani otti tyttöystäväkseen Iranilais naisen. Kuulin tästä ja ajattelin. HERRAN JESTAS.

Nyt sitten olen tavannut tämän HERRAN JESTAKSEN. Eni vaikutus oli minulle sokki mutta nyt kun olen tämän kanssa keskustellut ja se oli pojan kanssa meillä mökillä yli viikon niin muuttu mieleni häneen heti. Kertoi suvustaan ja vartenkin isästään ja äidistänsä sekä veljistään ja siskoistaan. Isä ja äiti on korkeestikoulutettuja mutta nyttemmin eläkkeellä. Vanhin veli asian ajaja ja toinen veli historian opettaja mutta koulussa lukemassa jotakin historiaan liittyvää. Iso sisko lukee parasta aikaa lääkäriksi niinkuin hän itsekkin. Pikku sisko opiskelee farmaseutiksi. Olen tavannut tämän Herran jestaan vanhemmat sekä muun suvun. Kaikki niin sivystynetä että ei olisi uskonut. Minä kun olen pakolaisia vastaan ja olen sitä vieläkin. Ymmärrän vasta siinä vaiheessa kun he tuovat yhteiskunnalle jotakin eikä käytä niitten varoja vain. Ne jotka ei halua yrittää niin soutuveneeseen ilman airoja suomenlahdelle pukattava.
Kaikki ei ole varkaita tai työtä pakenivia joten heille se sallittakoon

HERRAN JESTAS ihan OK

3

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MindBlown

No voi veljet mikä ällistyttävä huomio. Suorastaan neronleimaus. Vai pitäisikö jopa sanoa neron leimaus.

• Tällänäppäilevät

Näitä alaluokan kakaroitahan nämä ovat.

• jbgio

Kas kun ei yhtään aivokirurgia suvussa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6344
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5813
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3274
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2670
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2574
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2238
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1926
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1789
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1737
    Aihe