Fanari Resort, Khao Lak

Paavo99

Onko kokemuksia hotellista Fanari Resort? Huoneet, allasalue, henkilökunta, aamiainen, siisteys. Kokemuksia /mielipiteitä ruokapaikoista, kaupoista ym ym. Millainen ranta? Kaikenlaisia kokemuksia /mielipiteitä paikasta otetaan vastaa.

4

694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohchang12

Olin Fanarissa 27.11-1.12.2015.
      Bungalow 809,Fanari Country zone.
      Sisäänkirjoittautuminen ystävällinen ja tehokas.
      Huoneen esittely ystävällinen .
      Bungalow erittäin siisti, iso huone jossa hyvä parivuode, päiväsohva,jääkaappi,pöytä ja peili.
      Suuri vaatekaappi jossa tallelokero.
      Suihku ja wc siisti, tietenkin pyyheet suihkusaippua ja shampoo.

Etuterassi noin 12-15 m2,terassilla kaksi tiikkituolia ja pöytä ja kaunis näkymä uima-altaalle ja kauniiseen hyvin hoidettuun puutarhaan.
      takaterassi 2 m2 jossa tiikkinen kuivausteline.

Aamiainen todella hyvä, yksi parhaista koskaan Thaimaassa .
      Mehua, vettä.
      Leikkelepöytä:
      Kinkkua,salamimakkaraa,kahta eri juustoa, kirsikkatomatteja,kurkkua,paprikaa eri väreissä, sipulia,oliiveja.

Kananmunapiste:
      Munat miten haluat,omelettina,paistettuna,keitettynä

Lämpimät ruuat:
      Nakkeja,kinkkua,pekonia,paistettuja perunoita,kasvisgratiinia,munakokkelia,papuja
      thairuokaa, curryja, paistettu riisiä, wokattuja vihanneksia

Kylmät:
      Muroja,mysliä, kahta eri jugurttia, hedelmäsalaattia, hilloja, voita.
      Kahvia ja teetä.
      Aamiainen korkeatasoinen,tuoretta,kuumat kuumia, kylmät kylmiä, kaksi naiskokkia valvoivat koko ajan ruuan laatua ja tarjoilijoiden työtä.
      Annoin erityiskiitokset henkilökunnalle.

Hotelli ja hotellin alue erinomaisen siisti, puhdas ja hyvin hoidettu.
      Kaksi erllistä 'kirjastoa' siis paikkaa jossa kirjoja myös suomeksi.

Henkilökunta erittäin ystävällistä ,iloista ja palveluhenkistä.
      Kokonaisuutena yksi parhaista 3 *** hotelleista jossa olen majoittunut Thaimaassa.Menisen uudestaan.

Hotellin vieressä paikka,jossa hieronta,mopovuokraus ja pyykinpesu.
      Pyykinpesu 60 baht kilo ja lopputulos erinomainen.

Ps.välttäkää bungalow 807,on homeessa.

Olin toisen kerran Fanarissa marraskuussa 2017 silloin majoituin superior huoneessa.Huone oli puhdas ja rauhallinen.
      Edelleen henkilökunta erittäin ystävällistä.
      Erityismaininta Fanarin ravintolalle,erittäin hyvää ja laadukasta ruokaa ,parhaita ravintoloita Thaimaassa jos olen matkustellut pian 20 vuoden ajan.

Marraskuussa 2018 majoitun eri hotelissa Khao Lakissa, mutta varmuudella menen Fanariin syömään.

Bang Niangin ranta on voimakkaasti eroosion syömä, nousuvedellä rantaa ei ole.

Ruokapaikkoja on Bang Niangilla runsaasti ja joka makuun,Thai,Intialaista,Meksikolaista, Italialaista,Saksalaista jne.
      Mielestäni kaunein ranta Khao Lakissa on Coconut beach jonne taksi maksaa 300 baht per sivu, jos teillä on skootteri niin ajomatka noin 20 min varovasti ajellen.

• trave

Muiatatko aamupalan hintaa :) tv:Reppureissaaja

• Kohchang12

Kuului huoneen hintaa mutta hatara muistikuva että erikseen ostettuna olisi ollut 250 baht

• Paavo99

Kiitos. Kerrankin suora vastaus. Kuulosti tosi hyvältä paikalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe