Onko Ugissa tehty susihavaintoja asutuksen läheltä?
Susia kaupungissa?
9
348
Vastaukset
- pyrri
Saattaa hyvin ollakkin. Ainakin joskus ja joku vuosi.
- solifer
Mun mopo on ihan susi et on kyllä näkyny päivittäin
- Anonyymi
mun kolme skobaa on kans susia
- Metästäjä
Jos mie nään yhenki suen uuessakupunkissa, niin mie ammun!
- Anonyymi
Savon lehmät ammuu ukissa ,onneks ne muuttaa takasin savoon ku työt loppuu niin saavat oikeaa piirakkaa ja kukkoa
- suspelkone
On nähty viime viikon lopulla, tallentui riistakameraankin.
- Metzä-Calle
Olen nähnyt monesti peuroja. Purtavaa riittää...
- Anonyymi
on mä asun siellä ja haisen uloolle
- Anonyymi
On nähtysusia purppurapää horo taas saalistaa,ei ehkä kalannis tai ukis mut kauempaa hakee ettei tunneta maineensa pilaanutta ka lapsen kiduttaja kaiken maailman matojutuilla,jonkin tarttis tilata sille psykiatrian aika,kun ei itse ymmärrä, olisin tilannut mutta mies kielsi toistaiseksi ja sen susimuijan turpaan vedon,mut kyl se baaris käy ...entä te muut äidit ,istuu oerse tiukasti penkissä vai tekemättä mitään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336594- 356043
- 293334
- 452790
- 342614
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401849En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767