Olen 13v tyttö, asun kerrostalossa ja mun huoneessa kummittelee. Ja mä olen aina ennenkin kuullut, tuntenut, aistinut ja nähnyt aaveita. Tänäön illalla aijon puhdistaa itseni ja huoneeni 3 kynttilän avulla, ilman salviaa ja pappia, ja sitten viellä laitan ikkunan auki ja päöstän tai kösken siis henkiö löhtemään huoneestani sekä kämpästäni.
Tänään puhdistan kämppäni.
MirandaUusi
4
131
Vastaukset
- nihhhhhhhhh
Opettele kirjottaan
- pieru-Pertti
Pieraise voimakkaasti tasan keskiyöllä WC:n peilin edessä, niin kyllä
kummajaiset katoavat ! - Näitäon
Tilaa kanava voit hyötyä. Demonit, varjo ihmiset, Riivaajat, henkioppaat ja muut on taivaassa ja maan päällä ihmeellisiä voimia. Jumala ei ole ainut ihmeellisyys. Klikkaa Katso ja kommentoi
https://youtu.be/U5 - MirandaUusi
Öööö... osaan ittekki hoitaa homman ja silleen. En todellakaa tilaa mitää kanvaa, voit itte pierasta pänttööös ja opettele itte kirjoittaa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820