Elämäni huonoimmat 9 vuotta

Nolifedirection

Eli siis kun menin ensimmäiselle luokalle mulle tuli kaksi-suuntainen mieliala häiriö diaknosi ja siitä asti elämäni on ollut todella hankalaa. Mä oon vaihtanut koulua 5 kertaa peruskoulun aikana kun minut ollaan erotettu koulusta väki valtaisen käytöksen takia. Olen yrittänyt monta kertaa tehdä itse murhaa mutta joka kerta joku tulee estään mua siinä. Silloin kun olin 6 luokalla kukaan ei edes halunnut tulla mun lähelle kun ne pelkäs mua. Oon nyt 9 luokalla ja käyn eristetty koulua mieli sairaalassa minun henkilö kohtaisen avustajan kanssa ja mä vaan mietin että onko mulla mitään menetettävää enään kun mulla ei oo kavereita ja käy eristetty koulua. Mä haluan vaan tappaa itte :(

2

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tomi_Vasek

"joka kerta joku tulee estään mua siinä." Ensinnä sanon tuohon että Jumala sinusta omalla tavallaan välittää ja se on hän joka aina lähetti jonkun estämään. Itsari on väärä ratkaisu ja se pitää nyt uskoa.

Koulu on minullekin ollut sellainen että se on vienyt elämänilon ja työkyvyn. Koulun olisi ehdottomasti oltava ihmisille vapaaehtoinen. En ole ollut mielisairaalassa mutta terapiassa ja sellaisessa mielenterveysongelmaisten klubitalossa. Sen jäsenet on ollut tärkeitä, on helpompaa olla avoimesti muiden hullujen kanssa kuin siviilissä hulluuttaan piilotellen.

Mutta eräs työntekijä pilasi kokonaan vihon viimeisen mahdollisuuteni selviytyä elämään. Kuolen sen takia, joten varuillaan kannattaa noissa "hoidoissa" olla. Ei kaikki halua sinua parantaa, vaan tuhota. Kannattaa jopa nauhoittaa keskusteluja joita käyt, ja varoa mitä sanot. Esim. viimeinen lauseesi "Mä haluan vaan tappaa itte" on sanottava sanatarkasti "itseni" eikä "itte", ettei tule (tahallista) väärinkäsitystä että haluat itse tappaa muita.

Itsemurhasta ei tosin voi puhua muutenkaan, joudut siitä vankeuteen pakkohoidon nimellä. Oikeastaan sinulla ei saa olla mitään ongelmaa, joten kannattaa suosiolla hankkia joku fyysinen vaiva mieluummin. Näin sinut käännytetään lopulta yhteiskuntaa vastaan ja tapetaan varuilta kun olet niin vaarallinen. Voisinpa sanoa mitään hyvää kun sitä niin kaipaat, mutta jokseenkin näin se menee.

Äänestäkää ihmiset perustulon puolesta! Kärsimme vakavia seurauksia nykyisestä systeemistä!!!

• a___

Ne haluaa jonkun syyn millä ne saa heittää sut johonkin mielisairaalaan. ÄLÄ anna niille mitään syytä millä ne pääsee susta eroon. Ite aloin samanlaisessa tilanteessa opiskelemaan ja 2 vuotta myöhemmin muutin toiselle paikkakunnalle yliopiston käyntiä varten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      172
      5558
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2633
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2222
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1327
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1301
    8. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      24
      1262
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1233
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      108
      988
    Aihe