Olen nähnyt ihmisen suunnattoman pahuuden. Oletko sinä? Jos et, niin katso peiliin.
Ihmisen suunnaton pahuus
8
103
Vastaukset
Olen nähnyt uskomattoman pahuuden uskovaisten kaatumaseuroissa.
ei-kirj kirjoitti:
Poieemikko taas vauhdissa.
Sanoo multinikki cretu/yksi-ainoa/deity-unknown/deisti/a-true-friendly-atheist/trohättan/ei-kirj. Yksinäinen hellaripaskahousu amispoika, jolla ei viikonloppuna ole muuta tekemistä kuin vetää viinaa ja istua tietokoneella ja trollata ateismipalstalla. Säälin sinua ja rukoilisin puolestasi, jos Luoja olisi olemassa, mutta sehän on samanlainen taruolento kuin Ganesha.
- eikirj
Trööttan kirjoitti:
Sanoo multinikki cretu/yksi-ainoa/deity-unknown/deisti/a-true-friendly-atheist/trohättan/ei-kirj. Yksinäinen hellaripaskahousu amispoika, jolla ei viikonloppuna ole muuta tekemistä kuin vetää viinaa ja istua tietokoneella ja trollata ateismipalstalla. Säälin sinua ja rukoilisin puolestasi, jos Luoja olisi olemassa, mutta sehän on samanlainen taruolento kuin Ganesha.
Toivon, että saat kokea elämäsi aikana sellaista rakkautta, jota minä olen saanut kokea ja koen sitä edelleen. Toivotan sinulle kaikkea hyvää.
- totuusesiin
Isis videot eivät sovi herkille katsojille.
Missä on teidän noidan poltto videot, ai niin ateistit eivät vielä olleet keksineet tallennusvälineitä. - Laturijamukana
Uskonnollisuus on myös oireyhtymä ja sairaus kun se valjastetaan oikein täsmällisesti aseeksi. Jumala on kaukana tästä koska ihmisrn mieli manipuloituu jos on olemassa alunperin mielialahäiriö. Kaikki terrori johtuu ihmisen sairaudesta jota uskonnollisuus pönkittää.
- AteistiVaan
Aloittajalle: Katso peiliin ja lausu tuhat kertaa:
”En ole paha. Yritän parhaani olla hyvä ja se riittää. Kelpaan sellaisena kuin olen.”
Joissakin kristillisyyden suuntauksissa ihmisille tyrkytetään käsitystä, että he ovat pahoja ja kelvottomia. Toivottavasti et ole tuollaisen lahkon uhri.- uskon-hilkka
Olen realisti ja tunnustan tosiasiat. En ole kovin hyvä ihminen, mutta olisi hienoa olla parempi ihminen kuin olen. Koska en voi muuttaa itseäni enkä usko muidenkaan pystyvän muuttavan minua, niin hyväksyn sen, millainen olen ja koetan tuottaa vähän vahinkoa muille omalla käytökselläni ja teoillani. Aina ei ole ollut näin, mutta päätin hetki sitten, että jatkossa näin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2035958Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492695- 1562252
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne411972Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621387Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https341262Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997