Moikka, kertokaa rehellisesti, mitä mieltä olette mun kuvista. :D https://www.showyourdick.org/member.php?w=209670
Mielipiteitä mun kalustaa?
12
1072
Vastaukset
Tosi komea kulli. Asko tuon aikoinaan arvioi noin 17-senttiseksi. Vaikka näki mittanauhan kullin vieressä.
Varmaan tähänkin tulee laittamaan kateellisia kommentteja.
Pojka87 saisi päivittää kalukuvansa, koska nuo on vähintäänkin viiden vuoden takaa. Tiedä vaikka olisi kasvanut vieläkin isommaksi :D- Mats56
Siisti kivan kokoinen kulli ja karvoitus kaunis,kokematon kiihottuu :)
- hornyy
pikkarit ihan märät
- Pili
Pikkupikkupippeli mutta ehkä mielikuvitus tekee siitä isomman.
On kyllä upean näköinen
- Mies_32
Kiva kikkeli ja hyvin olet karvatkin siistinyt.
- Bi-mies50
No upea varustus sulla! Olis mukavaa kokeilla :)
- SaiskoImee
Et osaa mitata. Tosi Iso on silti. Varmaan joku 16cm kun päältä mittaat oikein.
Laitoinkin omaan postiini, että Asko tullee tuon haukkumaan pienehköksi. Asko hei! Siellä on myös mitan kanssa kuvaa. Onkohan kutistettu mitta, vai mitä kateellisena nyt keksit?
Komea, poikkeuksellisen iso kulli. Ottaisin mielelläni poskeen :D- Hoohhommoohhoo
Oletko Hintti ihan hermoromahduksen partaalla.? Sinun yksinäisen hullun ketju kokonaisuudessaan. Kuse oikeesti muuntajaan, niin päästään sinusta. Eikös isäsi vetänyt itsensä jojoon, kun ei jaksanut hullua äitiäsi ja sinua kusipääpenikkaa😂😂😂Panihan se sinua perseeseen kuitenkin?
Kaunis on
- m9669
Komee on sulla patukka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164