Minun ihannenaiseni

Missäonhän

Minulle sellainen nainen olisi tällainen.
Toisen huomioon ottava, ei yritä muuttaa toista vaan hyväksyy sellaisenaan
ja ymmärtää että minä hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on.
Ymmärtää että vaikka en joka hetki ole sanomassa että rakastan niin se vain on niin.
Ja että hän on minulle tärkeä.
Pitää huolta itsestään, osaltaan kodista.
Tykkää myös olla lähellä kun siihen on aikaa. Pitää hellyydestä. Puhuu ja pussaa
niin kuin minäkin.
Osaa näyttää tunteensa. Ja tärkeintä että Uskaltaa puhua kaikesta avoimesti
niin että mikään ei paina mieltä siksi että sitä ei ole käsitelty.
Sellaista naista ei ole tullut vaan vastaan ja kun olen raitis enkä renttuile kännissä
niin en kelpaa kuitenkaan.

6

405

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vau kun on ihana kirjoitus, minä olisin varmaankin sinun ihannenaisesi :)

• WOW.... Mistä sinun kaltaisen miehen löytänee?

• Luontolady

Wow... Mistä kaltaisesi miehen löytänee?

• Mambala

Mun taas tällänen kiltti herkkä seksikäs huumorintajuinen ja temperamenttinen ja sellanen ihan mahtava tyyppi

• minun ihannenainen on todella rehevä, painoa yli 100kg, kiltti ja rehellinen. Ikää 50v tai yli. Itse olen 50v mies.

• Minun ihannenainen on leveälanteinen tiimalasivartalolla, pitkät hiukset plussaa, kauniit kasvot, nätit silmät ja suudelmahuulet. 25-57v, 155-175cm ja muutamat ylimääräiset kilot oikeissa kohdissa. Löytyisipä edes varattukin roturouva, mutta ei ole kukaan kaunotar varmaankaan suomi24 sivuilla, ne saa mies seuraa muutenkin . Tasapaksuja ja yläkehon kasvattajia kyllä löytyisi, mutta ei ole minun makuuni, enkä osaa ihastua omenavartaloiseen. Jos löytyisi pirkanmaalta minun ihannetyylinen, niin voi viestittää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      196
      5912
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      49
      2695
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2252
    4. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      41
      1852
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1769
    6. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1404
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1377
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1311
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      33
      1258
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      997
    Aihe