Olen saanut mummoltani lasimaljakoita!
Toinen sipulinmuotoinen ja pieni, toinen vihreä suora, erikoinen vohvelipinta, n. 50 lukua.
Mistä saa tietoja?
Kiitos etukäteen!
kuka kertoisi minulle!
5
723
Vastaukset
- PatW
Moi,
Itse aikoinani törmäsin samaan ongelmaan.
Apua löytyy:
1) Paikallisista (hyvistä) antiikkiliikkeistä. Soittele läpi ja kysy mikä sattuisi olemaan erikoistunut lasiesineisiin.
2)Riihimäen lasimuseo varmin paikka... selvittävät lähes minkätahansa alkuperän (jos siis sillä on mitään arvoa) http://kunta.riihimaki.fi/lasimus/
P- Antiikkiako?
Kiitos!
Menen käymään tuolla Riihimäellä ja otan maljakot mukaan!
Kaunista Kevättä Sinulle!
- PatW
Tuli mieleen että se pieni sipulinmuotoinen on todennäköisesti Kaj Franckin tuotantoa -50- 60 luvulta.
Niitä tehtiin vihreänä ja ruskeana(?) ja korkeus 7 - 16 cm (?). Joissakin signeeraus, jossakin ei.
Ed.mainituista riippuen hinta n. 80 - 200 €.
Kannattaa soittaa Riihimäelle ja kysyä miten homma toimii parhaiten. Itse otin digikameralla kuvia ja lähetin sähköpostilla. Hintaa ne pyytävät muistaakseni n. 5 €/kpl.- Antiikkiako
Kiitos!
Hyvin ystävällinen ihminen olet sinä, olen kiitollinen, että sinunlaisia vielä löytyy???
Kaikkea Hyvää!
www.vaarinvarasto.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337074- 386474
- 293544
- 453100
- 342744
- 162462
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957- 341810