Olen aika tarkka kierrättäjä, mutta luullut että kahvipaketti pitää laittaa sekajätteeseen.
Nyt huomasin että juhlamokan pohjassa lukee muovijätteeseen, mutta kulta katriinassa sekajätteeseen.
Hienoa jos voi muoviin laittaa. Miksi asiasta ei enempää puhuta, aina vaan ainut idea, että niistä voi kasseja tehdä.
Kahvipaketti muovinkeräykseen
muoviin
2
1839
Vastaukset
- Kiertoon999
Hyvä huomio ja kiito skun toit sen tänne. Olen aikaisemmin todennut että Pirkka Costarica lajitellaan pakkausmuovina. Katsoin nyt Juhla-Mokan, jonkun Löfbergin ja Pauligin Sydney-kahvipakkauksen pohjaa ja totta tosiaan, pakkausmuoviksi menevät. Koskahan muutos on tullut, ennen vanhaan laijittelin kaikki kahvipussit sekajätteeseen. Ajat muuttuvat.
- Ejo
Olen useaan otteeseen todennut että kahvipaketin kahvin joukossa irrallinen muovisuikale.
Pakkauslinjalla on nyt jotain häikkää.
Oletteko muut huomanneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820