Hei, oon siis 11v/07 ja ope laitto Wilma viestiä että matikan koe meni aika huonosti. Mut ei kertonut numeroa eli aika varmasti joku 4-5. Ja nyt mua pelottaa et voinko mä jäädä luokalle. Huomenna olis kuulemma joku tuki tunti mut en vrm mee kouluu ku oon kipee. Mut mä en haluu missään nimessä jäädä luokalle ja matikka o vrm koulun tärkein aine. Eli siis voiks yhdestä n.4 matikan kokeesta jäädä luokalle?
Matikan kokeesta 4
7
2511
Vastaukset
- M313
Ei voi. Lukuvuodessa tapaa olla neljä koetta per. aine, joten elä murehdi. Ja apua kannattaa ottaa tai pyytää ainakin on tarvetta tai tarjolla.
- KouluGuru
kuuleppas, kyllä ne kokeet voi melkein aina uusia kuhan vaan kysyt sitä mahdollisuutta ja mikäli ope antaa siihen luvan ja ajan. ite oon 9.luokalla ja annas ku kerron että kyllä ne 4 numerot kokeissa alkaa olla joka kuukautisia nykään. ei niistä sen kummempaa ku uusimaan ja lunttaamaan
Saiks sä nelosen vaiko pääsit läpi? Myönnä pois, sua ei vaan matikka kiinnosta?
- Anonyymi
Itselläni sellainen tilanne et matikan koe huomenna ja aineistoa en osaa ollenkaan. Tsempannut oon tunnilla ja yrittänyt mutta ei mitään tulosta oo näkynyt. Apua oon kysynyt ja saanut vähän. Kokeesta voi siis hyvin tulla 4. Olen 8lk ja ensimmäistä koetta nyt jännään.
Tilannetta ei auta se että oma äiti sanoo et jos saat huomenna 4:sen niin aijon kysyä opettajalta luokalle jättämistä. Aina on ollut hankaluuksia matikassa, jo ensimmäiseltä vuodelta lähtien ja numerot vain tippuneet ja pysyneet välillä 5-7. Muut aineet ovat 9 tai 10 joten olen olis hankala jättää luokalle. Ehkä...
Ymmärrän hyvin, että et halua jäädä luokalle ja että matikka on koulun tärkein aine. Se tässä riepookin, kun tietää että tärkeä aine on kyseessä.- Anonyymi
Onko sulla fy ja le sitten myös 9-10? Niistä saa jotain tukea matikkaankin
- Anonyymi
Mä oon saanu matikan kokeesta 4 muaki jännittää et jäänkö luokalle
- Anonyymi
en usko että voi jos. vaan yhestä kokeesta on saanu nelosen ps. mun huonoin numero kokeesta on 7 LOL :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2085995Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492705- 1562252
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne412042Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769- 821414
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621387Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241321Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351271Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997