Tilava, hieno, ei vikoja, todella hyviä malleja. Nelivetosena vois verrata Audi A4:seen tiloiltaan
ja varustelultaan
Skoda Octavia on yksi parhaista perheautoista Suomessa
7
98
Vastaukset
Ikävä kyllä valehtelet.
- RistoJalmari
Sittenhän olette tasoissa, mikä onkin helppoa, kun olette saman persoonan jakautumaa.
- Todellisuus
Octaviaa rekkaroidaan tuhansia ja tuhansia koko ajan. On suosittu.
- Kallista_roskaa
Varustelu molemmissa riippuu ostajan varakkuudesta sillä vakiona ei tule juuri mitään. Audi A4 takaistuimelle ei mahdu kuin lapsia.
- Sarkasmi.sakari
Niin, niin. Neljä pyörää ja loota. Katto ja ovet lisävarusteena. Moottoria ei vielä olekaan saatavana Octaviaan, ehkä IV koriin sitten joskus. Siihen saakka isä työntää, äiti ohjaa, lapset kantaa pohjaa.
Ja tämä on fakta. - skoda_rulez
Ei kannata höpöttää jonsei tiedä. Skoda Octavian varusteet ovat kattavat jo Ambition-mallissa. Tuolta voi käydä opiskelemassa mitä eri varustetasoihin vakiona kuuluu (ellei botti poista tätä linkkiä):
http://web.skoda.fi/lataukset/uusi-octavia/uusi-octavia/SKODA-Octavia-tehdastilauslisavarustehinnasto.pdf?time=1542794457 - kylläää
Aivan, Octavia on erittäin kovan luokan laatuauto. Ei ihme, että on yksi suosituimpia uusia autoja Suomessa tällä hetkellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955