Olen alkanut haaveilla poikamaisista hiuksista (ja vaatteista). Kavereitteni mielestä lyhyet hiukset eivät sovi minulle, mutta todella todella haluaisin sellaiset ? Mitä nyt?
Uusi hiustyyli? Annanko vain mennä?
6
234
Vastaukset
- m.wurst
sitten leikkautat sellaiset.
hiuksesi ovat sinun ja kasvavat sinun päässäsi, sinä saat tehdä niille ihan mitä itse haluat. - 576642
Tytöllä/naisella poikatyyli on hyvinkin usein onnistunut ja tuore vaihdos. Anna mennä vaan.
- dfghjklkjhgfcdfghjk
Jos rehellisiä ollaan, niin ei ole sellaista tapausta, että poikatyyli olisi näyttänyt hyvältä naisella. Moni nainen on karun näköinen, jos hiukset ei pehmennä ja peitä kallon luustoa.
- Oleomaitsesi
Ei kantsi elää siten ,kun kaverit sanoo, vaan niinkö itse haluu, leikkauta pois vaan....
- Emihir
Jos hiukset ovat ohuet niin ne voi vahvistua leikkauksen jälkeen.:)
- Äidillämyösohut
Paskat se mihinkään vahvistu, perintötekijät vaikuttaa, ohuena pysyy loppuun asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336594- 356043
- 293334
- 452790
- 342614
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401849En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767