Olen palkannut lakimiehen hoitamaan perintöasiaa mutta se ei tunnu etenevän mihinkään, kun tuntuu ettei lakimiehellä ole aikaa eikä kiinnostusta hoitaa asiaa. Voiko itseään itse edustaa oikeudenkäynnissä eli onko lakimies pakko olla?
Onko pakko palkata lakimies?
1
168
Vastaukset
- Onnibonni
Kyllähän sinä saat itse itseäsi edustaa, mutta on aika suuri riski siitä, että et tiedä pätkääkään mitä teet ja epäonnistut surkeasti vaikka olisit muuten voinut saada voiton. Esimerkiksi perintöasiat harvemmin menevät suoraan oikeudenkäyntiin, vaan ensin pitää saada käräjäoikeus määräämään pesänselvittäjä- ja jakaja kuolinpesään, ja sitten hänen päätöksestään voi valittaa käräjäoikeuteen. Pesänjakajasysteemi on siitä muuten amatöörille kiva, että ei ole oikein säädöksiä mitä pitää seurata, vaan se pesänjakaja kyllä osaa pitää osakkaita kädestä (mikäli valittu pesänjakaja on hyvä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316149- 345663
- 293184
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191717