Ja tämä on fakta; Kodiaq on uusi Audi Q7.
Onko Kodiaq uusi Audi Q7?
21
533
Vastaukset
- volga_toijoita
Ei kun täällä pitää mussuttaa volgasta palstalla kun en muusta ymmärrä
- TurhaIlmastonPilaaja
No mitä sitten vaikka olisikin. Ei noita Audin Q7 näytä kukaan ostavan.
- aevaaaaaan
Paitsi toimarit
- TurhaIlmastonPilaaja
Niin....Jotain muutama kappale vuodessa.....
- heikkopoika
Ei ole köyhien auto nääs
- tähänkään
Kyllä on, Toijota ei pysty tähän kään.
- Ihhaahaa
Kodiak on uusi UAZ.
Melkein yhtä moderni itäkippana. - heitojotistithyppikää
TOIJOTA EI SIELLÄ KATUMAASTUREITA OOO VAAN PIERUNSAVUISIA PIENIÄ PIENIÄ AUTOJA PENTILLE SOPIVIA-A
Ainahan sitä saa toivoa mutta skoda on aina vain skoda.
- Skeidaguru
On se joo. Oikeastaan Skeida on uusi Jaguaari, Ferrari ja iso Mersu yksissä kuorissa.
- KodiaqKuusakoskelle
UAZin kyytiin mahtuu seitsemän, niin myös Q7:aan. Ovat maastohenkilöautoja parhaasta päästä. Skoda on aika huono auto. Ei kestä ja huojahtelee mutkissa.
- SkodaCurious
Ovipahvit kuulemma lepattelevat ikävästi, kun saumoista puhaltelee ajoviima.
- kassankauttaulos
Toijotalta ei löydy mitään vastaavaa. Kiitos ja näkemiin.
- OletNiuvanniemiKamaa
Mitenkä Toyota liittyy keskusteluun A la Skoda Kodiaq/ Audi Q7?
- pierunhajuinen
Siten että se on niin p____a auto.
- OletNiuvanniemiKamaa
pierunhajuinen kirjoitti:
Siten että se on niin p____a auto.
No mitenkä se Toyotan paskuus liittyy keskusteluun A la Skoda/AudiQ7?
- buhaahah
buhahahahaha ajele vaan japsimopollasi
- OletNiuvanniemiKamaa
buhaahah kirjoitti:
buhahahahaha ajele vaan japsimopollasi
Sori. Ei mulla ole japsimopoa, mutta mitenkä edes se liittyy keskusteluun A la Skoda/AudiQ7?
- SkodaSinäOletTähti
Sokota o ihan ko Mersu.
- Skoda_valistaja
Pojat, pojat kyllä se Skoota on ihan yhtä hyvä kun kaupan autot.
- heikkopoika
on se Kodiakki kova. Seitsenpaikkainen, laatuisa, hyvä ja hyvän paras, saksalainen, ajettavuus , tilat , näkyvyys ulos ,varustelut ,sanoisi erinomainenonKodiakki.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796