Uuden auton luovutustilaisuus vinkkejä?

Skodatuleeee

Perjantaina olisi sitten perheemme uuden kodiaqin luovutus edessä. Ensimäinen uusi auto ja kysyisin nyt hieman tuosta luovutustilaisuudesta? Kuinka juhlavasti tuollaiseen pitää pukeutua? Otan mukaan perheen ja lapsetkin pitää silloin vapaata toki koulusta mutta myös appivanhemmat lähtevät mukaan tilaisuuteen. Oma isäni hoitaa valokuvauksen liikkeesä ja liikkeen ulkopuolella myös kun viimein lähdetän tien päälle. Tarkoitus olisi mennä hienoon ravintolaan syömään sitten illalla vaimon kanssa ja keskustella uuden auton ominaisuuksista sekä ihan vain fiilistellä viinin ääressä. Millaisia luovutuslahjoja liikkeet yleensä antavat? Onko se yleensä esim ruotsin risteily vai saako kalliimman auton ostaja jopa lennot etelään? Ihan jännittävää aikaa kyllä ja kovasti tätä odotetaan. Vuoden tärkein päivä.

7

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisimpa sanoa että onneksi olkoon mutta taidan vain ilmaista että otan osaa. Jos aijot olla ratissa niin tuulipuku käy mutta vaimolle ja lapsille jotain lämmintä että tarkenevat työntää korjaamolle.

• SkodaaHakiessa

Frakki ja isot kunniamerkit. Ulkona liikkuessa silinterihattu, ja kenkien oltava ehdottomasti lakerinahkaa eikä mitkään ketjumarketin loaferit. Hieman oudoksuttaa ettei skodakauppias ole ohjeistanut tilaisuuden pukukoodia lähettämässään kutsussa.

• 6j4h9

Jos on ansaittu peräti Leninin tai Punatähden mitali niin se kiinnitetään tässä tilaisuudessa kunniamerkkirivistön arvokkaimmalle paikalle.

• H_K_

Kun kerran perhettäkin lähtee mukaan niin huomioikaa, että perjantaille on povattu kylmää ilmaa.
      Tämän takia ottakaa mukaan reilusti lämmintä vaatetta ja varmistakaa saamanne hinauspalvelun numeron oikeellisuus ja toimivuus.
      Otan osaa.

• XD-tyyppi

Kyllä se skootan tapauksessa ne lahjat rajoittuvat Konelan perinteen mukaisesti neuvostoliittolais-tyyliseen hapankaaliin ja käynnistysveiviin. Selkäs takana naureskelevat taas kun saivat yhden taukin hassutettua ostamaan itäauton. Skodamyyjä ja politrukki lyövät yläfemmat ja laskevat rahojaan,paljonko suomipölhö taas maksoi ei-mistään.

Autostahan ei ole edes kyse skoota ruppanan tapauksessa, korkeintaan kulkine.....

"Skoda kodiak ei olekkaan hyvä ajaa" totesi alan asiantunteva lehtikin taannoin. Skeida-organisaatiokin on myöntänyt mallin sakanneen pahasti XD

• odotamme

Eihän noin hienoa autoa itse ajeta. Takapenkillä istutaan tietysti. Ottakaa autonkuljettaja mukaan, lippalakki Skoda-logolla, mustat lasit ja kravatti tietty kuskilla. Laittakaa livestream tubeen.

• 7j4hp

Riittävällä arvokkuudella tulee tilaisuuteen osallistua, onhan uuden skodan vastaanottaminen skodistin elämän suurimpia, ellei suurin, kohokohta, jolle ei vedä vertoja edes peruskoulusta valmistujaiset tai korpraaliksi ylentäminen intissä. Kannattaa huomioida että tilaisuudessa skodistilta odotetaan myös puheen pitämistä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1558
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1549
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1353
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1008
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      971
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      901
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe