Sain viime viikolla tilaamani 1000 litraa lämmitysöljyä. Eilen kun poika oli tullut kotiin, oli öljyauto ollut pihalla. Näyttäisi siltä että öljyä olisi tullut toiset 1000 litraa! Saankohan nyt 2 laskua. Huomaavatkohan itse virheensä? Ongelma on siinä, ettei minulla tietenkään nyt ole varaa maksaa koko määrää kerralla? Onko jollekulle käynnyt näin? Minulle yritettiin kerran tuoda öljyä toistamiseen, mutta silloin olin itse kotona, enkä ottanut vastaan. Ja silloin minulle yritettiin tuoda vielä kolmaskin kerta ja onneksi olin kotona. Nyt on kyseessä eri toimittaja.
Öljyä tuli toistamiseen
lämmittäjätär
1
<50
Vastaukset
- öljyssä_hinta_kohdillaan
No jos ei tule kuin yksi lasku niin ei kannata ainakaan kertoa ja jos ei ole tilannut kuin yhden erän niin ei kannata olla tietoinenkaan että on toimitettu kaksi ja yrittää perua ylimääräinen lasku. Olisi öljyn hinta jo ihan kohdallaan taas pitkästä aikaa jos saisi tuolla tavalla puoleej hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316149- 345663
- 293184
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191717