Mersun keula tutkineen ei ole terästä

ulkomaan_Assholeko

Törkeällä tavalla pakitit ensin eilen alkuillasta hieman kello 18.00 jälkeen Friisilän MC Donaldsin parkkipaikalla Mersuni keulaan ja karkasit salamana paikalta jättämättä yhteystietojasi.

Onnekseni kyllä MC-Donaldsin henkilökunta ja sivulliset olivat hereillä ja saivat rekisterinumerosi ylös.

Minä en tiedä mitä nyt perskolaroitu Hyundai i 30 vuosimallia 2011 maksaa,mutta aion tehdä vakuutusyhtiöösi ilmoituksen,joka evää kaikki korvaukset. Viime katsastuksessa autollasi oli ajettu131049 kilometriä. Onnekseni asioin työni puolesta juuri sinun vakuutusyhtiösi kanssa,joten keulastani kuuluu ja mojovan laskun kera.

Ihan vain vinkiksi.. Mersuni keulassa tutkat ja kuolleen kulman sellaiset eivät ole halpoja...

7

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mersu-Perse

Ite oot pälli kolaroinut romusi hah-hah. Opettele ajamaan!

• mitä.märiset

Laita korvaushakemus sinne vakuutusyhtiöön. Kyllä vahingonaiheuttajan liikennevakuutus korvaa vahingot. No problemos. Avautumisesi tarkoitusta en kyllä ymmärtänyt.

• dodii

heh, rikosilmoitus ja korvaushakemus jo tehty. Kamelikuskeille ei pitäisi ajolupia myönnellä Suomen teille.

• Hulluu.munatomat.apinat

Eikö se oo tapana jos rikkoo toisen omaisuutta niin mennään porukalla rikkomaan

• EsboPolis

No no. Eipä syytellä muita omista töppäilyistä. Humalispäissäsi ajelit, taas kerran, päin bussikatosta. Kiitos niille henkilöille jotka ehti alta pois ja soitti poliisin paikalle. Milloin Lada on muuttunut mersuksi ? Ja tuo sinun ladasi on sitäpaitsi rekisteröimätön, vuoden 1982 mallia.

• Friisilänkerho

Ketä vittuun äliö aurasi minun mersun taka kulmaan laite oli keltainen

• 69lubb

Hyvä hyvä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7124
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6574
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3594
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3120
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2774
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2552
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2106
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1977
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1840
    Aihe