Sillä Lapsuuteni oli sitä Ollin kurjuutta!
Minä olen BSHunterR ja asun tämän palstan kahden riitapukarin naapurissa. Olen pastori, rovasti, poliitikko, homeopaatti, hitsaaja, reikimeditoija, yksisarviskouluttaja, helluntailainen, adventisti, mormoni, KD-ryhmäläinen (jaa, tuo poliitikko mainittiinkin jo), inkeroislainen, kuusankoskelainen, juntti, Lumivaarasta, satamatyöntekijä,, apukoulua käynyt. Olen syntynyt Kehä III:n sisäpuolella. Minun kanssani voi keskustella oikein hyvin. Aloitukset onnistuvat tällä palstalla parhaiten, kun ne kirjoittaa johonkin alaosioon eikä tuonne päätasolle.
Käytän kaikkia näitä nimerkkejä!
13
121
Vastaukset
- Uxzn6Z
Mutta et ole minä vaan palstaa pilaava juntti moukka.
--- Lapsiasiamies
Tämä palsta ei ole tarkoitettu herkille loukkaantuville lapsille!
Vaan paksunahkaisille aikuisille!
Mene nyt äitisi helmoihin itkemään pahaa oloasi ja kysy sitten äidiltäsi, että miten löydät sinulle sopivan lasten palstan, joka on tarkoitettu 8-12 vuotisille herkille lapsille. - Mellunmäen_pinkat
Olen onnellinen etten ole sinä, joka olet sisäsiittoinen sananmuunnos, jonka ainoa tarkoitus on pilata kaikki keskustelupalstat.
Olet kaikkea tätä ja tuhat muuta nikkiä;
Minä olen BSHunterR ja asun tämän palstan kahden riitapukarin naapurissa. Olen pastori, rovasti, poliitikko, homeopaatti, hitsaaja, reikimeditoija, yksisarviskouluttaja, helluntailainen, adventisti, mormoni, KD-ryhmäläinen (jaa, tuo poliitikko mainittiinkin jo), inkeroislainen, kuusankoskelainen, juntti, Lumivaarasta, satamatyöntekijä,, apukoulua käynyt. Olen syntynyt Kehä III:n sisäpuolella. Minun kanssani voi keskustella oikein hyvin. Aloitukset onnistuvat tällä palstalla parhaiten, kun ne kirjoittaa johonkin alaosioon eikä tuonne päätasolle. sulje
- BSHunterR
Aina kun tällaisilla vaihtoehtohörhöpalstoilla joku varastaa tai yrittää varastaa nimimerkin tai aloittaa ketjuja, joissa yritetään solvata, tietää tehneensä jotain hyvää.
Terveisin BSHunterR, se ainoa ja oikea.- Osuijaupposi
Jassoo! Osui ja upposi!
Käytät noita kaikkia nimerkkejä ja esität sitten Huntterina pyhäkoululaista tiedemiestä - BSHunterR
Osuijaupposi kirjoitti:
Jassoo! Osui ja upposi!
Käytät noita kaikkia nimerkkejä ja esität sitten Huntterina pyhäkoululaista tiedemiestäOnko sinulla joku lukemisen ymmärtämisen ongelma? Olen käyttänyt ja käytän vain tätä nimimerkkiä. Tosin aina välillä joku teikäläisistä yrittää matkia minua.
- KerroIhmeessä
BSHunterR kirjoitti:
Onko sinulla joku lukemisen ymmärtämisen ongelma? Olen käyttänyt ja käytän vain tätä nimimerkkiä. Tosin aina välillä joku teikäläisistä yrittää matkia minua.
Kuka tai keitä ovat "teikäläiset"?
- pennin.jänis
BSHunterR kirjoitti:
Onko sinulla joku lukemisen ymmärtämisen ongelma? Olen käyttänyt ja käytän vain tätä nimimerkkiä. Tosin aina välillä joku teikäläisistä yrittää matkia minua.
Eivät ne usko totuutta vaan vaihtoehtoishoitoja, siksi niille on turha selittää mitään. Tai sitten kuuntelevat vain jotakin uskonnollis-rokotevastaista hörhöilyä.
terv. paperiarkkipiispa
--
signature 6Jf9K7 - VappuPekonen
Minä olen BSHunterR ja asun tämän palstan kahden riitapukarin naapurissa. Olen pastori, rovasti, poliitikko, homeopaatti, hitsaaja, reikimeditoija, yksisarviskouluttaja, helluntailainen, adventisti, mormoni, KD-ryhmäläinen (jaa, tuo poliitikko mainittiinkin jo), inkeroislainen, kuusankoskelainen, juntti, Lumivaarasta, satamatyöntekijä,, apukoulua käynyt. Olen syntynyt Kehä III:n sisäpuolella. Minun kanssani voi keskustella oikein hyvin. Aloitukset onnistuvat tällä palstalla parhaiten, kun ne kirjoittaa johonkin alaosioon eikä tuonne päätasolle.
- kjnuunVALVONTAyleiso
Minäkin Käytän kaikkia noita nimmareita!
- Nimimerkit-ja-nimimerkit
Käyttääkö joku täällä oikein nimimerkkejäkin, ei voi olla totta! Yleensähän se näyttäisi olevan: xxxx tai yyyy jne....
Ja usein xxxx on varmaankin sama henkilö kuin yyyy. Tosin nuo kaksi saattavat hyvinkin olla samasta asiasta eri mieltä keskenään.- MatikanOpe
Yhtälö:
xxxx - yyyy = 1
Todista yhtälösi matemaattisesti oikeaksi!
- BS.HunterR
Minäkin Käytän samoja nimimerkkejä kuin Kurja-Olli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356644Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653830Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1263116- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171843Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701567- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291431Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371359Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111051