Opetelkaa ensivuonna pysäköimään oikein.
Hyvää joulua väärinpysäköijät
4
102
Vastaukset
- FaktaaValvonnasta
Itse aion pysäköidä aina kuin mahdollista sopimuksen vastaisesti ja muutenkin tehdä pikku kiusaa ja esim. piilottamaa kiekon huonosti puhdistetun tuulilasin taakse, arvailkoon paavo sitten siitä kiekon ajan.
PS. Aiempien talvien kokemuksella valvoja ei laiskuuttaan viitsi puhdistaa tuulilasia, eikä siten pysty kirjoittamaan valvontamaksua. Jostain syystä valvontamaksua ei ole tullut vaikka auto on ollut pysäköitynä moninkertaisesti aikarajoitusta kauemmin. Valvoja oli kuitenkin sakottanut viereisiä autoja, joten tuurista ei ole ollut kysymys. JA TÄMÄ ON TÄYTTÄ FAKTAA.- PateOnPupupöksy
Erinomainen idea, minä olen heti leikissä mukana.
Saa nähdä riittääköö paavon huumori, vai näemmekö vielä nykyistä enemmän näiden feikkipirkkojen itkupotkuraivareita tälläkin palstalla. - 666yhnhgt
Olet asennevammainen loiseliö.
- FaktaaValvonnasta
666yhnhgt kirjoitti:
Olet asennevammainen loiseliö.
Käsitit asian jotenkin väärin, neuvomani keino nimenomaan vaikeuttaa näiden "asennevammaisten loiseliöiden" toimintaa.
Kerrataan vielä:
Jätä osa tuulilasista puhdistamatta, ja piilota kiekko tämän puhdistamattoman kohdan taakse. Tuulilasin alanurkkaan on helpointa jättää puhdistamaton kohta, kun sieltä lämmityslaite sulattaa sen huonoiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336224- 345723
- 293224
- 342554
- 452540
- 152218
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749- 131735
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727