MUISTAKAA EHDOTTOMASTI ANTAA KUPPIA TROLLILLE ,
NIIN TROLLI PARANEE.
Muistutus: ANTAKAA KUPPIA TROLLILLE!
11
188
Vastaukset
- Asianhuomannut
Palstan pösilö , luultavasti, paperiarkkipiispa, taas täydessä vauhdissa!
Ilmeisesti piispa otti liikaa ! - Riina.Viitainen
Hei, sinä yksinäinen vanha ihminen!
Miksi pilaat Vaihtoehtoiset hoidot -palstaa asiaankuulumattomilla aloituksillasi?- yksinäinen.vanha.ihminen
Toivottomuus vaivaa sillä eläke ei riitä, vaikka yritän parhaani. Olen taakkana yhteiskunnalle, ja lähipiirilleni. Olen nuoresta tehnyt töitä, palkka oli pieni , mutta riitti, kun ei kuuseen kurkottanut ja tyytyi vaatimattomaan elämään ja eli säästeliäästi. Mutta kun noita sairauksia ja tremppaa on tullut vanhemmiten, niin eläke on jäänyt riittämättömäksi. Mitä tehdä ?
Voisitko sinä Riina auttaa minua? Voisit joka kuukausi lähettää minulle ainakin 100 euroa, se auttaisi jo paljon.
Kun lupaudut, niin lähetän Nordean tilinumeroni sinulle. - AjatteleEnsin
Tässä tietoa Riinalle, että mitä yksinäisyys, köyhyys, työttömyys ja välinpitämättömyys saa aikaan:
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/helsingin-poliisilta-synkkä-tieto-47-itsemurhayritystä-tai-sen-uhkaa-viikonloppuna-–-taustalla-köyhyyttä-toivottomuutta-ja-pahoinvointia/ar-BBRVxpm?ocid=spartandhp - VappuPekonen
Riina! Mistä tiedät, että Tämä trollaaja on yksinäinen vanhus?
Tunnetko hänet vai oletko selvänäkijä eli hörhö, joka näkee näkyjä aina ja joka paikassa? VappuPekonen kirjoitti:
Riina! Mistä tiedät, että Tämä trollaaja on yksinäinen vanhus?
Tunnetko hänet vai oletko selvänäkijä eli hörhö, joka näkee näkyjä aina ja joka paikassa?Miksi plagioit toisten nimimerkkejä?
- LainausDesideratasta
Lainaus Desideratasta:
Ota opiksesi vuosien neuvot
ja luovu sopuisasti nuoruuden leikeistä.
Paljon turhaa pelkoa syntyy väsymyksessä
ja yksinäisyydessä.
Ole sovussa luojasi kanssa,
millaiseksi hänet sitten kuvitteletkin.
Ole sovussa sielusi kanssa. - Keppihellari
sananjalkaväki kirjoitti:
Miksi plagioit toisten nimimerkkejä?
Koska olet avaruusalustia, niin päällesi voi pissiä.
- kjnuunVALVONTAyleiso
Minäkin Annan kuppia trollille!
Antakaa myös Te kuppia trollille, niin trolli tulee onnelliseksi! - BS.HunterR
Myös minä Annan kuppia trollille!
Se tekee niin hyvää!Et taida olla oikea BSHunterR vaan häneksi tekeytyvä palstanpilaaja nimimerkinjäljittelijä. Minä sinä et ainakaan ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2476787Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664214Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562332
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https381383Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061