johtuuko se kenties siitä, että minä en usko jumalaan.
miksi minä olen jumalan yläpuolella
11
109
Vastaukset
- Peilivastaa
Ai että mistä johtuu ?
Istu rauhallisesti alas, ota mukava rento asento, katso ympärillesi, ota peili käteesi ja juttele sille, kysy kuka maassa hulluin, jos se vastaa, olet jumala, jos ei vastaa, olet hullu.
Kerro mitä tapahtui.- peilieivastannut
Minä en tunne peilikuvaani, mutta tiedän sen heijastavan minun kuvani.
- realismusmaximus
Jos kuolleet sukulaisesi puhuvat sinulle, olet hullu. Jos jumala puhuu sinulle, olet harras uskovainen. Mitä eroa näillä on? Molemmissa tapauksissa kuulet ääniä, joita ei ole olemassakaan.
- aasijumala
Miten voi uskoa jumalaan, jos ratsastaa aasilla.
- uskovaisetvalehtelevat
Uskovaiset pilkkovat sinut, jumala ei sinulle mitään mahda.
- Jisreel
Jos kerran olet niin mahtava, niin tee itsesi kuolemattomaksi.
Kuolemasi jälkeen tulet olemaan kerran viimeisellä tuomiolla, ja siellä on kaikki myöhäistä.
Valinta on tehtävä täällä.- ateistinaivot
Minä kuolen, mutta perimäni jatkaa elämää.
Minä tiedän, että ei ole mitään kuoleman jälkeistä elämää.
- Mielenterveisiä
Mikähän on se "jumala" johon et usko, mutta joka on kuitenkin sinulle olemassa, että voit sijoittaa itsesi sen jonkin yläpuolelle?
- niskalenkki
Se on metafora.
- Sodoyouthinkso
Jumala on luonut maanpäällisen elämän uskottomille paratiisiksi, nauti siitä!!
- aurinkonouseehuomenna
Evoluutio on luonut raajamadon eli ihmisen.
Paratiisi on typerysten ohjailuun, minuun ei tepsi lupaus huomisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644212Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372484- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801302
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311152Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441112Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.102928Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840