Miksi kaikki miehet haluaa pillua!??? MIKSI?? Ei naisetkaan ajattele kullia/seksiä muuta kuin silloin kun haluaa hyötyä miehestä(resurssit).
Nyt heti miehet vastatkaa
28
<50
Vastaukset
- eihaluuei
No ei haluu. Haluisin seuraksi vaan kivan naisen jonka kansvois tehdä kaikkee yhdessä mut sellaista ei oo. Oon etsinyt, kaveriksi mökille,yökalaan, lenkkeileen metsässä. kävelemään kaupungilla jne. Ei oo. Ketään ei kiinnosta raitis ja rento mies
- sitseon
no ku panettaa
- Pillunperässä
Henkinen yhteys, fyysinen yhteys kumpi tahansa kelpaa ja molempi parempi. Mitä pahaa siinä on, että rakastaa seksiä, kosketusta ja yhteyttä naiseen?
- naiswelle.orgasmi
haluaa tyydyttää naisen ja antaa naiselle orgasmin ihanan
- et.vaan.pysty
Mutta jos et pysty, kun nainen ei halua kanssasi seksiä, vaan platoonisen kaverisuhteen.
- sais.etsiä.uuden.kaverin
et.vaan.pysty kirjoitti:
Mutta jos et pysty, kun nainen ei halua kanssasi seksiä, vaan platoonisen kaverisuhteen.
niin ei nainen silloin minusta pidä ja se siitä eli etsisin sitä oikeaa edelleen niin se oikea olisi minun aito kaverini
- omiajatuksia
Sitä minäkin ihmettelen. Haluaisin kaverin suunnilleen samanikäisestä miehestä ja seksi ei siihen kuulu koskaan. Hyvät keskustelutaidot on oltava ja ainakin joitain yhteisiä harrastuksia.
- Mies40veeee
No en minä ainakaan sitä ajattele. On parempaakin tekemistä kuin naisten ajattelu eli turha yleistää.
- prfgkmweprgowg
Eiköhän nykyään ole ongelma enemmänkin se etteivät miehet halua pillua tarpeeksi nähdäkseen sen eteen ollenkaan vaivaa, mukavampaa katsella telkkaa, pelailla yms..
- lskdfhsldif
Siis ihan toiselt Gausin-käyrält..
Kiitos hymyst ihna kisusu..etc
https://www.youtube.com/watch?v=lQEMk0ghKrQ Johtuu ihan biologiasta, tunnettu yhtä kauan kuin evoluutio.
Nainen voi saada vain vähän lapsia. Naisen kannattaa siksi pariutua vain hyvägeenisen miehen kanssa. Mies voi saada moninkertaisen lapsimäärän. Kannattaa pariutua mahdollisimman monen naisen kanssa. Siksi nainen joutuu arvioimaan miestä monien ominaisuuksien suhteen. Miehelle on tärkeä vastapuolen naiseus.
Nainen kiihottuu nähdessään miellyttävän miehen, mies nähdessään naisen sukupuolielimet.Noh vaikka olen halukas nainen, en minä miestäni valinnut rahapussin mukaan vieläkää, eikä näe minua pilluna.
Perhettä olen aina halunnut jo 15vuotiaana jo hääpuvunkin osti 17v palkastani kun olin päiväkodissa töissä työharjoittelijana ainakin 6kuukautta.- Pillujen--asiantuntija
Nainen haluaa hyötyä miehestä koska sama kulli tuntuu hyvältä 60 vuotta..
- Vaivannäkö-Vs-Nökötys
30 ensimmäistä Suomessa lusittua vuotta persikka jaksaa kieltämättä kiinnostaa.
Sen jälkeen meidän lepraisina kohdellumpien kaiken täällä lahjaksi saaman "sen itsensä" yhteisvaikutuksesta kiinnostus kyllä alkaa hiipua -- tai ainakin kiinnostus energian tuhlaamiseen jäälohkareiden liikuttelemiseksi. Näkemyksesi vaan sotii aika pahasti todellisuuden kanssa...Näkisin kyllä, että naisilla on yleisesti ottaen enemmän seksipartnereita elämänsä aikana kuin miehillä..Toki johtuu enimmäkseen saamisen helppoudesta ja tarjonnan laajuudesta.
Naiset eivät vaan pidä meteliä seksistä, koska kuten sanottua sitä on tarjolla kystä kyllin. Iso osa miehistä kituu ja kärsii seksottömyydessään. - Paljo meteliä, vähän tekoja!"Näkisin kyllä, että naisilla on yleisesti ottaen enemmän seksipartnereita elämänsä aikana kuin miehillä."
Koska naisia ja miehiä oli liki saman verran, matemaattisista syistä molemmilla sukupuolilla on liki yhtä monta heteroaktia, koska siihen tarvitaan sek nainen että mies.
- sdfbsdfgbdsffhbf
Haluaisin yleensä kaikkea muuta seksiä mutten pillua enkä niitä kahtaa muutakaan aukkoa. Siis pärjää sitä ilman niitäkin, aika kauan. Kaikesta seksistä tutkijoiden mukaan arviolta yli 99 prosenttia on muuta kuin sukuelinyhteyttä
- 40v
taitaa olla toisinpäin
- KilttiMies89
Mitä pahaa siinä on että mies haluaa seksiä kun se on täysin luontainen tarve ja harrastaahan useimmat naisetkin jatkuvasti seksiä vaikka eivät muka sitä halua ollenkaan. Ihan kuin siinä olisi jotain likaista, hävettävää tai kiellettyä jos mies haluaa seksiä. Ainakin sellaisen kuvan tästä aloituksesta itse saan.
- KilttiMies89
Niin ja minkäs sille tosiaan voi jos panettaa.
- KilttiMies89
Onhan niitä tosiaan jotain aseksuaaleja ja homoja mutta on se mielestäni normaalimpaa että miehellä on pillu mielessä.
- 43-mies
Alotuksessa puhuttiin kaikista miehistä joten nyt pitääkin puolustautua.
En voi koskaan tavoitella kaikkia pilluja koska naisia on liikaa ja kaikki naiset eivät ole kilttejä. - 36mies
Vai kaikki naiset. No en iske naisia pillu mielessä. Aloittaja on joku huora joka ottaa maksua, ei se mitään.
- feminismisyöpä
Feminismisyöpä on ajanut naiset asenteellisuuksiin, hyökkäävyyteen, kapinointiin, itsekkääseen itsenäisyyteen, sukupuoliheimoutumiseen, kilpailullisuuteen jne. On siis ihan nykyaikaa, että naisen suusta/sormista näppäimillä tulee moisia halveksivia ala-arvoisia möläytyksiä, "miksi kaikki miehet haluaa pillua". Vittu tässä mitään "pillua haluta", vaan naista/yhdessäoloa/läheisyyttä/jaettua nautintoa/jne., ja ennen kaikkea sellaista naista, jonka asennemaailma on terveempi kuin sinun.
- feminismisyöpä
Tajusimpa heti kun painoin "lähetä" nappia, että eihän aloitusta olekaan kirjoittanut nainen, vaan tyypillinen pienimunainen S24-trolli. Tähän kellonaikaan lyö vähän tyhjää :)
- viisvee
miehet olivat jo innostuneesti puolustus kannalla kun oletetusti nainen teki aloituksen,
- Pilluasaanut
Nainen halusi eilen kullia. Olin kaverin kotibileissä ja nainen raahasi minut vessaan jossa alkoi kähmintä ja sitten pantiin. Vein sitten naisen kotiin ja pantiin sen luona uudestaan. En edes tuntenut naista muuten silleen vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624093Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372403- 1552121
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801282
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241240Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441092Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115830