Miellytämis ja mukavuuden halu

akkuvähissä

Tätä on miettinyt että miksi pitää tai haluaa miellyttää toista, no kun tietää että toinen pitää ja nauttii siitä mutta saako itse samaa takaisin. Voi esiintyä monessakin mielessä mutta otetaan esimerkki yleensä erotiikan saralta. Olen tehnyt kaikenlaista sängyssä avopuolison toiveesta ja kun nainen huomasi että saa mitä haluaa piti tietenkin selviönä sitä joka kerta. Tein välillä jotakin mistä itse en oikein saanut mitään tai aina edes tykännyt mutta halusin miellyttää naista ja tuottaa nautintoa. Mitä nainen teki, ainoa esimerkki oli aika ajoin seksikäs pukeutuminen koti oloissa ja ajatus että saa mut haluamaan. Jos halusin jotakin seksin aikana nainen yleensä kieltäytyi vaikka ei mistään sinänsä pervoilusta olutkaan kyse, totesi vaan etten mä haluu eikä mun ole pakko miellyttää sua. Sitten lopetin itsekin sen miellyttämisen pikku hiljaa ja nainenhan veti siitä herneen nenään ja alkoi pihtaamaan. Sitten alkoi mukavuuden halua työntyä naiosella esiin, muijalla oli vielä silloin kierrukka joten seuraava kiukuttelunaihe oli sperma, nainen sanoi inhoavansa tunnetta kun laukeamiseni jälkeen valuu ulos ja pitää pestä alapää ja vaihtaa vielä lakanakin joten nainen poistatti kierrukan ja sitten alkoi leikki kumilla, no kun sekin epämukava ja nahkea muijan mielestä alkoi hiljaisuus paiton alla joka jatkuu edelleen. Eli ei kannata edes suhteen akuaikoina miellyttää toista, pidemmän päälle vain harmia tiedossa kun mieltymykset tai tykkäykset eroaakin jossakin vaiheessa.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wega

Jaa-a kuule. Ei tuossa ole varsinaisesti kysymys miellyttämisestä ja mukavuudenhalusta. Kyse kun on vaan ja ainoastaan teidän välisestä suhteesta seksistä. Ihan perusjuttu on, että sekä vuorovaikutus että seksi on molemminpuolista - annetaan toiselle nautintoa ja saadaan sitä itse. Ei kukaan tervejärkinen kuvittele, että kumppani haluaa seksiä, ellei yhtään nauti siitä.

"kiukuttelunaihe oli sperma, nainen sanoi inhoavansa tunnetta kun laukeamiseni jälkeen valuu ulos ja pitää pestä alapää ja vaihtaa vielä lakanakin joten nainen poistatti kierrukan ja sitten alkoi leikki kumilla, no kun sekin epämukava "

Naisesi ei ole tyytyväinen ja onnellinen kanssasi. Kiukuttelu noista asioista kertoo sen. Tyytymättömyys puolestaan ei ole "mukavuudenhalua".

• koulittuon

Naisille kun ei kelpaa mikään, miehen pitää olla kuin joku rakastajien kuningas, hellä ja kaikin puolin naista palvova ja huomioiva, kun tulee miehen vuoro palkintona hapan naama. Olen kaks muijaa pistänyt pihalle kun mikään ei kelpaa tai ole hyvä. ämmät on paskoja.

• Lopeta pohdiskelu ja katkaise suhde totaalisesti ja lopullisesti. Tilanne tuskin paranee, ei ainakaan siedettäväksi.

• Lldlddf

Jos seksin harrastaminen on naiselle noin vaikeaa ja itsekästä, anna olla.

Te olette toisillenne ehkä liian itsestäänselviä, suhde on muuttunut välinpitämättömäksi ja seksikin kuihtunut ja mennyt naisen mielestä ikäväksi velvollisuudeksi josta on enemmän haittaaa kuin hyötyä.

Eli ei tuo miellyttämisen- tai mukavuudenhaluun liity, ongelmat ovat teillä parisuhteessa ja rakkaudessa, tai pikemminkin ehkä sen puutteessa.

• 36346765

Kaiken yhteisen huvin pitää olla kummallekin kivaa. Jos näin ei ole, sitä ei harrasteta. Ihan sama, onko kyse seksistä, tanssimisesta tai sulkapallosta. Turha kenenkään on ketään syytellä.

• No sikäli hyvä, että naisesi edes itse halusi jotain uutta. Jotkut naiset ovat täysin aloitekyvyttömiä.

• intohimomusantahdissa

En ole koskaan osannut ajatella seksiä toisen miellyttämisenä, saati että toiselle annetaan nautinto ja itse saadaan... kuulostaa erilliseltä ja mekaaniselta.
      Minulle seksi on yhteinen matka nautintoon. Kuin yhteinen tanssi eikä niinkään sitä mitä toinen tekee toiselle tai ei tee.

• Kkdisjs

Sulla on ilmeisesti aika kapea käsitys seksistä?

Kun yllätyksenä annan miehelleni oikein kunnon pitkän käsi- ja suusession ihan loppuun asti, siitä on yhteiset ”tanssit ja matkat” kaukana, heh. Kyllä se keskittyy ihan vain seksuaalisen nautinnon tuottamiseen tavalla joka hänestä parhaimmalta tuntuu. Itse en saa siitä seksuaalisesti oikeastaan mitään, mutta on mukavaa tehdä toiselle hyvää ihan epäitsekkäästi.

• 42958843
        Kkdisjs kirjoitti:

Kun yllätyksenä annan miehelleni oikein kunnon pitkän käsi- ja suusession ihan loppuun asti, siitä on yhteiset ”tanssit ja matkat” kaukana, heh. Kyllä se keskittyy ihan vain seksuaalisen nautinnon tuottamiseen tavalla joka hänestä parhaimmalta tuntuu. Itse en saa siitä seksuaalisesti oikeastaan mitään, mutta on mukavaa tehdä toiselle hyvää ihan epäitsekkäästi.

Kapea? Minusta "intohimomusantahdissa" on nimenomaan oikeilla jäljillä.

On hienoa, jos teillä toimii tuollainen tsemppiseksi, mutta minusta seksissä ei ole mieltä, jos molemmat eivät ole täysin rinnoin menossa mukana. Parempi tyydyttää itsensä kuin ottaa palvelu vastaan.

Siksipä en tunne kiusausta käyttää prostituoitujen palveluja (enkä muutenkaan toivo, että ihmiset teeskentelisivät tai tekisivät asioita minun mielikseni).

• pelkkä_ajatus
        Kkdisjs kirjoitti:

Kyllä sun laisia naisa on liian vähän, muijaani oikein ällöttää ajatuskin suuhoidon antamisesta mulle, kädelläkään muija ei enää halua koketella penistä. Joskus kauniisti kysynyt voisitko ottaa ihan loppuunasti suulla, muijan ilme kertoo jo kaiken ja ei kyllä käsipelilläkään ole enää vuosiin halunut hommaa hoitaa

• wendy.66
        Kkdisjs kirjoitti:

Seksissä on kyse nimenomaan vuorovaikutuksesta, yhteisestä matkasta nautintoon kuten tuossa edellä intohimomusantahdissa kirjoitti.

" Itse en saa siitä seksuaalisesti oikeastaan mitään, mutta on mukavaa tehdä toiselle hyvää ihan epäitsekkäästi."

Minusta tuossa teidän touhussa puuttuu juurikin vuorovaikutus ja yhteinen nautinto, koska et saa siitä itse mitään. Ankeaa. Olet miehelle väline.

• Ohjoijaa

Teidän suhde on tullut tiensä päähän, on aika erota, kumpikaan ei enää tykkää olla parisuhteessa.

• onkokohdillaan

Seksissä on juuri kyse miellyttämisestä, tekee toiselle jotakin mistä tietää toisen saavan sen nautinnon ja hyvän oln tunteen. Naiseni halusi nuorempana että sormetan hänen peppuaan kun työntelin takaapäin ja minähän sormetin en siksi että olisin pitänyt siitä vaan nainen piti, miellyttämistähän se on.

• wendy.66

En sanoisi sekstailua missään mielessä toisen miellyttämiseksi. Liika miellyttäminen tuhoaa varmasti suhteen.

On tietysti hyvä tuottaa kumppanille nautintoa, mutta sen on tapahduttava omilla ehdoilla. Jos itselle on vastenmielistä se mistä kumppani pitää, niin täytyy osata sanoa "ei" tässä kohtaa. Sinä sormetit naisen peppua vaikka et siitä pitänyt. Vaikka ei pidä, on ok harjoittaa toimintoa. Mutta jos se on vastenmielistä, ei ole ok, eikä pidä harjoittaa toimintoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe