Millainen ylipaino

Kyssär

naisella on vielä okei ?

18

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eienempää

100g.

• Yöks

Ei mitään pömppöö kumpua vatsan alle!

• Pläräxki

Jos naidessa kaljamahat lätsyy eikä pippeli yllä masujen tieltä maaliin, niin nainen on liian pullukka

Kurvii pitää olla mutta oikeassa kohdassa!

• Eikiitosenskertalaisel

Taitamaton kaveri oot 🤣

• Tiedätmitätarkoitan

Tai sulla on liian lyhyt 🤔

• Ei_stondaa

Komppaan! Keskivartalon muistuttaessa rantapalloa

• kukaaneilöydä

Sinne meni! yli 40 nauhoittavaa kameraa.

• Myhverö

En seuraa tulevan vaimoni kiloja. Hän on semmoinen kuin on. Rakastan aina. Jos kohoaa niin sitten lihoaa. Pyöreys voi tehdä söpömmäksikin. No pyrin pitämään hänen terveydestä huolta. Harrastettaisiin varmaan liikuntaa yhdessä ainakin.

• einstein1

On mahdotonta rakastaa aina, ihmisellä on aloitus ja loppupiste, ei aina.

• Myhverö
        einstein1 kirjoitti:

On mahdotonta rakastaa aina, ihmisellä on aloitus ja loppupiste, ei aina.

Et usko kuoleman jälkeiseen elämään. Minä uskon. Rakkaus muuttaa toki muotoaan. Kolmiulotteisuus, kolme alkeishiukkasta, kolme materian olomuotoa, PI = 3.14.... Isä, Poika ja Pyhä henki. Sattumaa vaan sulle kaikki. Jokin ikuinen on olemassa. Se on ihmeellisempää kuin me itse.

• kaikkiovat

liikaa. Nainen on aina lihava.

• onkomahdollistase

Tämän yhden paskiaisen voisi lähettää vaikka punaiselle planeetalle synnyttämään itsensä kaltaisia juntteja. Hänelle vanhalla soittimelle!

• hänjatkaavaan

Sinäpä se melkoinen saastakasa olet, mene sinne kompostiisi, muiden roskien sekaan. Siellä sua tarvitaan.

• Ei ole ylipainorajaa, koska eri tytöillä on erilainen luusto, joka vaatii ympärilleen eri määrän pehmeätä. Kaikkiaan sanoisin, että minua miellyttäisivät hiukan pulskemmat tytöt kuin tämänhetkinen todellisuus. Luut eivät saa törröttää.

• Hyväkö

• kylrahaaon

Jos hänellä on rahaa ostella joka päivä uusi tietokone niin lihotaan vaan 😂😂😂vittu minkä värinene.hevone

• saanenollakohtelias

Ei ylipainoisia naisia ole olemassakaan, on vain toiset vähän lyhyitä painoonsa nähden.

• naisennäkökulma

Jokainen nainen määrittelee ihan itse sen, mikä hänelle on sopivaa ja mikä liikaa, koska jokainen kantaa kilonsa viime kädessä itse. Jokainen tekee myös päätöksen laihduttamisen suhteen itse. Toki BMI voi antaa viitteitä siitä, mikä on terveellistä ja mikä ei. Luin joskus jostain tutkimuksesta, että tyytyväisimpiä itseensä on naiset, joiden BMI on n. 23. Luulen, että moni ylipainoinen mies tai nainen haluaisi olla normaalipainoinen. Ihan ymmärrettävää. Ei se ihmisarvon mittari kuitenkaan ole, vaikka ulkonäkökeskeisyyttä tässä maailmassa niin kovin painotetaankin. Ei ole väärin pitää huolta itsestään; se on jopa suotavaa. Ylipainolla voi olla ja usein onkin vaikutusta itsetuntoon ja itsevarmuuteen, jaksamiseen ja fyysiseen terveyteen ylipäätään. Jos mies vaatii naiselta tiettyjä mittoja, hänen on myös itsensä täytettävä ne. Älä pyydä sitä, mitä et itse voi antaa. Voihan sitä laihduttaa yhdessäkin. ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5360
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1607
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      232
      1564
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      310
      1116
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe