Millainen ylipaino

Kyssär

naisella on vielä okei ?

18

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eienempää

100g.

• Yöks

Ei mitään pömppöö kumpua vatsan alle!

• Pläräxki

Jos naidessa kaljamahat lätsyy eikä pippeli yllä masujen tieltä maaliin, niin nainen on liian pullukka

Kurvii pitää olla mutta oikeassa kohdassa!

• Eikiitosenskertalaisel

Taitamaton kaveri oot 🤣

• Tiedätmitätarkoitan

Tai sulla on liian lyhyt 🤔

• Ei_stondaa

Komppaan! Keskivartalon muistuttaessa rantapalloa

• kukaaneilöydä

Sinne meni! yli 40 nauhoittavaa kameraa.

• Myhverö

En seuraa tulevan vaimoni kiloja. Hän on semmoinen kuin on. Rakastan aina. Jos kohoaa niin sitten lihoaa. Pyöreys voi tehdä söpömmäksikin. No pyrin pitämään hänen terveydestä huolta. Harrastettaisiin varmaan liikuntaa yhdessä ainakin.

• einstein1

On mahdotonta rakastaa aina, ihmisellä on aloitus ja loppupiste, ei aina.

• Myhverö
        einstein1 kirjoitti:

On mahdotonta rakastaa aina, ihmisellä on aloitus ja loppupiste, ei aina.

Et usko kuoleman jälkeiseen elämään. Minä uskon. Rakkaus muuttaa toki muotoaan. Kolmiulotteisuus, kolme alkeishiukkasta, kolme materian olomuotoa, PI = 3.14.... Isä, Poika ja Pyhä henki. Sattumaa vaan sulle kaikki. Jokin ikuinen on olemassa. Se on ihmeellisempää kuin me itse.

• kaikkiovat

liikaa. Nainen on aina lihava.

• onkomahdollistase

Tämän yhden paskiaisen voisi lähettää vaikka punaiselle planeetalle synnyttämään itsensä kaltaisia juntteja. Hänelle vanhalla soittimelle!

• hänjatkaavaan

Sinäpä se melkoinen saastakasa olet, mene sinne kompostiisi, muiden roskien sekaan. Siellä sua tarvitaan.

• Ei ole ylipainorajaa, koska eri tytöillä on erilainen luusto, joka vaatii ympärilleen eri määrän pehmeätä. Kaikkiaan sanoisin, että minua miellyttäisivät hiukan pulskemmat tytöt kuin tämänhetkinen todellisuus. Luut eivät saa törröttää.

• Hyväkö

• kylrahaaon

Jos hänellä on rahaa ostella joka päivä uusi tietokone niin lihotaan vaan 😂😂😂vittu minkä värinene.hevone

• saanenollakohtelias

Ei ylipainoisia naisia ole olemassakaan, on vain toiset vähän lyhyitä painoonsa nähden.

• naisennäkökulma

Jokainen nainen määrittelee ihan itse sen, mikä hänelle on sopivaa ja mikä liikaa, koska jokainen kantaa kilonsa viime kädessä itse. Jokainen tekee myös päätöksen laihduttamisen suhteen itse. Toki BMI voi antaa viitteitä siitä, mikä on terveellistä ja mikä ei. Luin joskus jostain tutkimuksesta, että tyytyväisimpiä itseensä on naiset, joiden BMI on n. 23. Luulen, että moni ylipainoinen mies tai nainen haluaisi olla normaalipainoinen. Ihan ymmärrettävää. Ei se ihmisarvon mittari kuitenkaan ole, vaikka ulkonäkökeskeisyyttä tässä maailmassa niin kovin painotetaankin. Ei ole väärin pitää huolta itsestään; se on jopa suotavaa. Ylipainolla voi olla ja usein onkin vaikutusta itsetuntoon ja itsevarmuuteen, jaksamiseen ja fyysiseen terveyteen ylipäätään. Jos mies vaatii naiselta tiettyjä mittoja, hänen on myös itsensä täytettävä ne. Älä pyydä sitä, mitä et itse voi antaa. Voihan sitä laihduttaa yhdessäkin. ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      296
      7251
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      69
      5254
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      146
      3367
    4. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      109
      2607
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      162
      2469
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1920
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      183
      1726
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1578
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1554
    10. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      31
      1480
    Aihe