naisesta? Mekko vai housut naiselle?
Tykkäätkö meikittömästä
15
<50
Vastaukset
- ihansama_
Meikkaa jos haluaa, mutta ei ole pakko. Ja vaatteita voi pitää mielensä mukaan, kunhan niitä on ainakin ihmisten ilmoilla.
- säärtä
Mekko. Sääret on kivaa katseltavaa.
- Ni_hyvä_o
Kunhan ei meikkipelle minarissa ja horobuuzeis
- Myhverö
Tulevan vaimoni ei tarvitse meikata. Saa meikata jos tykkää. Tykkään kummin vaan. Saa käyttää mekkoja ja housuja.
- Sellainenolisihyvä
Meikitön ja housuton saa täältä pisteet.
- näinseelämämenee
Mitä se enää auttaa kun kohta kumpaakaan ei voi enää tehdä.
- Sellainenolisihyvä
näinseelämämenee kirjoitti:
Mitä se enää auttaa kun kohta kumpaakaan ei voi enää tehdä.
Ai mitä kumpaakaan? Meikit jättää hyllyyn ja laittaa hameen päälle. Aika helpolta kuulostaa vaikka miehenä neuvonkin.
- otaopiksitästä
Sellainenolisihyvä kirjoitti:
Ai mitä kumpaakaan? Meikit jättää hyllyyn ja laittaa hameen päälle. Aika helpolta kuulostaa vaikka miehenä neuvonkin.
Parempi ettet sinä sekaannu kenenkään meikkailuihin tai vaatetuksiin millään tavalla. Sinulla ei ole tietoa miten kukin tykkää itseään meikata tai haluaako edes, puhumattakaan pukeutumisesta. Peilit on sitä varten, että sieltä katsotaan sitä ihan omaan kokonaisuutta.
- Sellainenolisihyvä
otaopiksitästä kirjoitti:
Parempi ettet sinä sekaannu kenenkään meikkailuihin tai vaatetuksiin millään tavalla. Sinulla ei ole tietoa miten kukin tykkää itseään meikata tai haluaako edes, puhumattakaan pukeutumisesta. Peilit on sitä varten, että sieltä katsotaan sitä ihan omaan kokonaisuutta.
Vastasin tuohon alkuperäiseen kysymykseen, että mistä pidät.
- asiatonoleskelu
Sellainenolisihyvä kirjoitti:
Vastasin tuohon alkuperäiseen kysymykseen, että mistä pidät.
Niin ja pitäisi sinunkin tajuta se tosiasia, ettei tuollaista kysymystä voi edes esittää, niin miksi siihen edes vastaat?
- tämätiedetään
otaopiksitästä kirjoitti:
tykkäät kireistä pipoista, myönnä pois
- kdfkfbdk
tämätiedetään kirjoitti:
tykkäät kireistä pipoista, myönnä pois
Sinä taidat tykätä luumäen eemilistä 😂
Kaunein tyttö on ilman meikkiä, nätisti kammattuna, sievässä puserossa ja kotioloissa lyhyessä hameessa tai ilman ja ilman alushousuja ja sheivattuna.
- einstein1
kaunis on kaunis
ruma on ruma...
capische ?
1 varma asia = ihmisten tyhmyys. -einstein - farkmies
Pikku sipaisu meikkiä piristää! Ei pakollinen. Tykö istuvat housut tai vastaavat vermeet ehostavat sporttista olemustasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942