Viesteistä kuulusteluun/vankilaan?

73822

Voinko joutua kuulusteluun kun olen aikanaan lähetellyt muutamia viestejä ilotytöille puhelimestani. Kaikki viestit olen lähettänyt kotoa käsin. Onko pelkkä viestittely riittävä näyttö minua vastaan? En ole siis mennyt kenenkään ilotytön luo vaikka olen viestejä lähetellyt.
Voiko poliisi ottaa minut kiinni kadulta ja viedä putkaan tai tutkintavankeuteen tämän perusteella? Voinko saada elinkautisen tämän vuoksi? Jossakin täällä väitettiin, että niin voi käydä.

18

143

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 73822

Ja voinko joutua oikeasti vankilaan pelkkien viestien takia? Viestit olen siis laittanut kotoa tai mökiltä ja niitä on ollut muutamia, aina ei ole edes vastattu. Alkoi huolestumaan kun luin jostain että voin joutua vankilaan.

Toivon asiallisia vastauksia, kiitos.

• Penssseli-setä

Oletko vajaamielinen ???

• 73822

Taidan olla mutta voinko joutua? Onko minulla syytä oikeaan huoleen?

• 73822

Ja jos käy niin että minut pyydetään kuulusteluun niin miten se tapahtuu? Tuleeko kotiin kirje, soittaako poliisi vai tuleeko hakemaan kotoa käsiraudoissa? Vai ottavatko kiinni kadulta voimakeinoja käyttäen? Voinko joutua tutkintavankeuteen tai putkaan? Tämä ihan oikeasti ahdistaa ja pelottaa minua

Vai onko niin että pelkkä yhteydenotto kotoa käsin ei ole riittävä näyttö?
      Voinko oikeasti olla huoletta ja jatkaa elämää normaalisti?

• Et joudu kuulusteluun etkä vankilaan. Kuka tahansa voi ottaa yhteyttä kehen tahansa, jos ei ole tuomittu lähestymiskieltoon.

Ilotyttöily ja ilotytön asiakkaana oleminen on Suomen laissa täysin vapaata, jos tyttö ei ole ihmiskaupan uhri. Tätä tuomitsemisperustetta ei ole usein käytetty, onko koskaan. Jos ilotyttö on parittajan alainen, parittajaa rangaistaan, muttei tyttöä eikä asiakasta.

Poliisilla ei ole pääsyä vanhoihin viesteihin eikä puhelinyhtiöillä ole velvollisuutta niitä kauan säilyttää. Uusien viestien seuraamiseen poliisi voi saada oikeuden käräjäoikeudessa, mutta paritus- ja ihmiskauppa-asioissa ne ovat harvinaisia. Lisäksi poliisilla saadakseen luvan tytyy olla syytä epäillä.

Et ole tehnyt mitään laitonta. Mahdollisuus, että sinut tuomittaisiin väärin, on pienempi, kuin että jäät auton alle. Kaikki on mahdollista, mutta jotkut asiat ovat hyvin, hyvin epätodennäköisiä. Syytä rentoutua täysin.

• Noettosiaanvoi

Oletko vähän pöljä? Ei huorissa käyminen ole Suomessa rikos, saati ilotytölle viestittely. Ainoastaan seksin ostaminen ihmiskaupan uhrilta tai alaikäiseltä on laitonta.

• 73822

Eli olen täysin turvassa kun ainoa asia mitä olen tehnyt on viestein lähettely? Onko näin?

• Taatusti.

• 73822

Voiko sitä että sopii tapaamisen ilotytön kanssa verrata siihen, että sovin kavereiden kanssa saunaillan? Jos siis en edes käynyt ovella vaan olin opiskelemassa kun ”tapaaminen” olisi ollut? Tein siis niin sanotut oharit.

• 78322

Paitsi jos joku niistä ilotytöstä joille olen viestitellyt on mukana parituksessa niin voinko silloin joutua vastuuseen?

• 78322

Haluan vielä vastauksen mielenrauhan vuoksi, olenhan turvassa ja voinko elää huolettomasti?

• JustisIsMyMiddleName

Noiden viestien perusteella sinua ei tulisi mielestäni pidättää mutta tämän keskustelupalsta avauksen takia sinut kyllä tulisi pidättää ja tuomita vähintään elinkautiseen ellei peräti sähkötuoliin typeryyden perusteella. Harmi kun giljotiini on jo poistunut repertuaarista...

• 78322

Eli olenko mielestäsi turvassa jos typeryyttäni ei lasketa? Tiedän että tapaamisten sopiminen ja menemättä jättäminen oli typerää ja joskus se minua kaduttaakin.

• hahhaaaahhhh
        78322 kirjoitti:

Eli olenko mielestäsi turvassa jos typeryyttäni ei lasketa? Tiedän että tapaamisten sopiminen ja menemättä jättäminen oli typerää ja joskus se minua kaduttaakin.

Toivottavasti ilotytöt tunnistaa sut, eivätkä ikinä vastaa. Pösilö!

• ijiiooio

Jatkoa edelliseen: vielä typerämpää on sopia tapaaminen ja jättää menemättä. Olisit nyt helvetissä käynyt panemassa niitä ilotyttöjä etkä tehnyt ohareita. Siitä syystä joutaisit linnaan etkä kuppasairaalaan. Kupan ja AIDSin saitkin jo puhelimen välityksellä. Varmista asia vaikka seuraavaksi suomi24 terveyspalstalta. Se nimittäin tarttuu puhelimen välityksellä jos koskettelee itseään...

• pii-paa

Maija tulee ovelle ja sinut viedään käsi- ja jalkaraudoissa putkaan jos teet ohareita, tai ainakin pitäisi tulla.

• sagsgsgsd

aika todennäköisesti häkki heilahtaa ainakin puoleksi vuodeksi.Tosin noissa prosesseissa pitkät viiveet joten voi mennä vuosia ennen kuin kytät käsittelee ne sun viestit.Voit hyvällä käytöksellä päästä kuiteskin avohoitolaan.

• Kokeiltuontuokin

Ihan omakohtainen kokemus jostain 20 vuoden takaa. Silloin kun olin vielä nuori ja villi, tuli sohittua vähän ilotyttöjen kanssa. Tietysti silloin olin soittellut omalla puhelimella...
      Kunnes sitten kerran soittivat rajatarkastusasemalta että onko sulle tulossa tyttö ( Venäjältä). No eipä ollut. Sitten otti poliisi yhteyttä. Onnekseni olin välissä pikkukylän poliisin kanssa joten se siitä.
      Mutta nämä tytöt olivat käyttäneet minä tietoja päästäkseen Suomeen harjoittamaan ammattiaan.
      Vihdoin sitten numeron.
      Ei siis kannata soitella tai viestitellä omalla tai firman puhelimella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5690
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1518
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1336
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      348
      1277
    Aihe