Schumaherilla on ruma tytär!

Naisasialooser11

16

65

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllähän hänelläkin ihan kauniit kasvot olisivat, jos laihtuisi muutaman kilon. Joillakin saattaa ne peruskasvonpiirteet olla ihan kauniit, mutta sitten kun kertyy hieman liikaa kiloja, niin se alkaa näkyä myös kasvoissa. Sitten taas on meitä, jotka olimme sitten hoikkia tai ylipainoisia, niin aina on ruma naama :( Tuo nainen sentään voi painonhallinnalla vaikuttaa kasvonpiirteisiinsä.

• statusstatusstatus

Sumi on super-ytm ja status kantaa vielä monta sukupolvea eteenpäin. Perillisten ulkonäöllä ei ole merkitystä.

• Naisasialooser11

Miespuolisten perillisten ulkonäöllä ei ole merkitystä, mutta naisen tason ratkaisee ulkonäkö ja ikä, ei status.

• NainenRuudunTakaa

Seppukun aika Nal. Hopi hopi.

• Oikein nätti tyttö. Keskitasoa nätimpi. Painokin on useimpia miehiä miellyttävällä tasolla. En tarkoita poikasia, vaan miehiä.

• Naisasialooser11

Ei ole mikään"tyttö"vaan aikuinen nainen. Hän on myös tissitön pötkylä ja isoleukainen, toki keskitasoista suomalaista ikätoveriaan paremman näköinen, mutta vituttaa varmasti pyöriä formulapiireissä kun ympärillä on oikeasti kauniita huippumalleja.

• Naisasialooser11 kirjoitti:

Ei ole mikään"tyttö"vaan aikuinen nainen. Hän on myös tissitön pötkylä ja isoleukainen, toki keskitasoista suomalaista ikätoveriaan paremman näköinen, mutta vituttaa varmasti pyöriä formulapiireissä kun ympärillä on oikeasti kauniita huippumalleja.

Paljon vanhemmatkin kuin 21-vuotiaat naiset nimittävät itseään tytöiksi: "Ja sitten me tytöt mentiin." Saattaa kuulua yli 50-vuotiaittenkin suusta.

Pojantyttäreni on puolessavälissä 20 ja 30, tekniikan kanditaatti ja jatkamassa diplomi-insinööriksi. Kyllä minä ja monet muutkin puhumme tytöstä, kun puhumme hänestä.

Diggaan pieniä rintoja, kuten muutenkin osa miehistä. Olen kyllä sitä mieltä, että naiset ovat yleensäkin suloisia. Ilmeisesti sinä haluat etsiä naisista juuri vikoja. Happamiahan ne olisivatkin, sanoi kettu pihlajanmarjoista, joihin ei ylettänyt.

• Naisasialooser11

Ne pihlajanmarjat tosiaan ovat happamia, oleto maistanut? Eli tuo vajaaälyinen sanonta on epätoivoista yritystä väittää muuta.

Tottakai naiset nimittävät itseään tytöiksi, mutta eivät tyttöjä ole vaan aikuisia naisia 18 ikävuodestä ylöspäin.

Ja pienet tissit naisella on sama kuin pieni muna miehellä, pahempikin koska pienet tissit näkyvät koko ajan.

• säälinhäntä
        Naisasialooser11 kirjoitti:

"Isoleukainen"
        Tyttörukka on perinyt isänsä leukamallim. Sääli

• Riepuanni

Jos ei muoto miellytä,niin ehkä katsot sydäntä.

• ihan.söpö

ei paha ihan kiva

• Ottasjossais

Nätti nainen, ei mitään valittamista.

• voi.voi.voi

On niin isänsä näköinen tytär! Joissakin tapauksissa ne isän geenit vaikuttavat valitettavan paljon ulkonäköön. Harmi, ettei hänen äitinsä valinnut hänelle isää ulkonäön perusteella.

• Höh, mun mielestä nätti plikka,odotin jotain quasimodoa : p

• Nonii miltä tuntuisi sinusta olla hän? Mitä haluaisit kuulla toiselta? Luulen kyllä, hän ei halua kuulla asioita kun jotain hänestä on nekatiivista sanottavaa.
      Miksi kysyn näin? Haluan herätellä ,ei voi mitään kaikkien ei voi miellyttää, eikä ole sen arvosta että tarvitsee mainita.

• KekeRosberg

Petolinnun perse aamupaskan jälkeen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe