Oletn tuleva uusi äiti

nmnmnmnm

miehen viisi lasta oon jo nähny ohimennen. Miten kohtelen heitä kun he tulevat meille kylään? Olenko äitihahmo vai vieras äiti hahmo? Olisi kiva olla äiti ja opettaa heitä ja kasvattaa, mutta toisaalta en jaksais kun omani ovat jo isoja. Jos olen vaan vieras niin onko mulla oikeutta komentaa ja vaatia kotitöitä? Äintinä voisin enempi komentaa.
Lapset ovat hankalia kun olen ns ottanut heidän lapsuudenkotinsa ja nyt he asuvat kerrostalossa, mutta niin se menee kun vaimo ärsyttää miestä niin mies ei kauaa kattele vaan hakee uuden vaimon.
Hassua on kun onäiti ja kuitenkaan ei oo.
Maaliskuussa he tulevat tänne ja sillon mulla pittäisi olla homma hanskassa. Sillon alkaa ruljanssi pyrimään, suurperheen äiti ja ksavattaja. Toivotaan että pyörii hyvin perhe, osaan kyllä, mutta osaako miehen lapset.

3

95

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopeuduvaiu

Sinä et ole äitihahmo etkä kasvattaja, toistaiseksi.
      Niinkauan kuin lasten oma äiti on heidän kuvioissaan mukana. Sinä olet Maija, isän uusi vaimo (olettaen että olette naimisissa). Tai Maija, isän naisystävä.
      Tekisit miehen kanssa viisaasti jos sopisitte käytännon asiat ennen lasten saapumista. Esim.:

-aterioitteko kaikki samaan aikaan vai lapset milloin heitä huvittaa.
      -siivoavatko lapset (ainakin suhteellisesti) jälkensä vai kuljetko sinä koko ajan heidän perässään keräämällä jokapaikkaan jätettyjä vaateita ym. tavaroita.
      -Käyttytyvätko he kohteliaasti sinua kohtaan ( heidän EI tarvitse rakastaa sinua, mutta minimi käytostavat ON hallittava).

On sanomattakin selvää että sinä vetäydyt taka-alalle; sallit miehen toimia isänä omille lapsilleen. Sallit heidän teillä-olo-ajan viettää mahdollisimman paljon vain isänsä kanssa.

Tuon ei pitäisi olla vaikeus! Päinvastoin, helpotus - nythän sinulla on "laillisesti" oikeus viettää "omaa" aikaa!!!!!

Vuosien mittaa lapset ovat tottuneet sinuun ja teidän kaikkien yhdessäolo saattaa hyvinkin toimia mutkattomasti.

• kaikkitukevatuuttaäitiä

Kyllä yleensä isän uusi nainen on pakolla miehen lasten äiti. Kun he viettävät paljon aikaa uuden äidin kanssa niin pakostakin he pitävät naista äitinä. kannattaa myös sanoa lapsille että häntä pitää sanoa äidiksi, silloin uusi nainen tuntee olevansa todella tärkeä ja hänelle tulee enemmän vastuuta ja kasvatusta. Se on hyvä asia, lapsetkin normalisoituvat ja pärjäävät elämässän. Ei pidä luovuttaa, uusi nainen on tärkeä osa lasten elämää. Ex vaimosta nyt ei tarvi välittää, hän on niin kateellinen kun mies haki lapsilleen uuden äidin. Miksi sitten käyttäytyi huonosti.

• prikaatikessu

Olettaisin aloittajan olevan Pietarin Tatjaana-trolli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6314
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5783
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3254
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2650
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2574
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2238
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1906
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1737
    Aihe